امروز:19 اردیبهشت 1403

iOS 16 از کنترلر های نیتندو‌ (Nintendo Switch Joy و Nintendo’s Pro Controller) پشتیبانی می کند

دیروز، اپل WWDC سالانه خود را برگزار کرد که در آن به‌روزرسانی‌های iOS و MacOS را همراه با برنامه‌های بتا برای توسعه‌دهندگان اعلام کرد تا آزمایش ویژگی‌های جدید را آغاز کنند. ما قبلاً برخی از تغییراتی که با iOS 16 انجام می شود را در یک پست جداگانه توضیح دادیم، اما یکی از مواردی که اپل به صراحت به آن اشاره نکرد این بود که نسخه جدید سیستم عامل از Nintendo Switch Joy Cons و Nintendo’s Pro Controller پشتیبانی می کند.

Joy Cons کنترل‌کننده‌هایی هستند که روی کنسول دستی Nintendo Switch متصل می‌شوند و می‌توان از آن‌ها به عنوان یک کنترلر (یکی در هر دست) یا یک Joy Con به عنوان یک کنترل‌کننده منفرد با کنترل‌های اولیه‌تر استفاده کرد. همانطور که توسط توسعه دهنده برنامه @Rileytestut اشاره شده است، iOS 16 از یک یا دو Joy Cons از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند.

مهندس اپل نات براون تأیید می کند که می توانید دو کنترلر Joy Con را جفت کنید و بین استفاده از هر دو یا استفاده از یکی با فشار دادن و نگه داشتن دکمه های Capture و Home در هر دو Joy Con جابه جا شوید.

با توجه به اینکه iOS 16 در حال حاضر در مرحله بتای توسعه دهنده است، در سرتاسر سیستم عامل باگ هایی وجود دارد. به همین ترتیب، برخی از کاربران قبلاً هنگام جابجایی بین Joy Cons مجرد و ترکیبی، اشکالاتی را گزارش کرده اند.

اشتراک گذاری