امروز:8 اردیبهشت 1403

دعوتنامه ی مراسم 11 اسفند سامسونگ دربارسلون فرستاده شد;گلکسی اس 6 منحنی شکل؟

نمایشگاه WMC 2015 در تاریخ 11 اسفند برگزار می شود. کمتر از یک ماه به این نمایشگاه فاصله وجود دارد که سامسونگ دعوت نامه های خود را برای رویداد سامسونگ در MWC 2015 آغاز کرده است. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در اخبار معلوم است سامسونگ گوشی گلکسی اس 6 خود را در مراسم Unpacked خود رونمایی کند. انچه در طراحی این دعوتنامه دیده می شود یک طراحی منحنی شکل است و در همان نگاه اول این به ذهن خطور می کند که ایا گلکسی اس 6 به صورت منحنی طراحی شده است و آیا همین گوشی با توجه به شایعات گذشته در MWC 2015 معرفی می شود. یا شایعات به غلط و برای توجه کاربران به محصول جدید و کم کردن انتظار ها بوده است.

بعد از این انحنا یک ک جمله آمده است که سوالی است و آن What’s Next می باشد.  و در گو شی پایین سمت راست این دعوتنامه علامت مراسم Unpacked سامسونگ قرار گرفته است.

با توجه به این دعوتنامه می توان چند مطلب دیگر را نیز دریافت کرد و آن این است که ممکن است نسخه ی اج گلکسی اس 6 به صفحه نمایش خمیده مجهز است و یا نسخه ی اصلی گلکسی اس 6 به صفحه نمایش خمیده مجهز است. همانطور که می دانید ساسونگ برای طراحی این گوشی از پروژه ی زیرو استفاده کرده است اما عکس ها و شایعات گذشته ناامید کننده بود و طراحی ای مانند قبل را نمایش می داد. به هر حال باید تا 11 اسفند و رویداد Unpacked سامسونگ در MWC 2015 صبر کرد.