امروز:10 اردیبهشت 1403

هوآوی در MWC 2015 تبلتی با ویندوزفون 10 معرفی خواهد کرد; شاید با بوت دوگانه

چندی به MWC 2015 فاصله است و کم کم حال و هوای تکنولوژیک بارسلو به مشام می رسد. سامسونگ ساعاتی پیش دعوتنامه خود را برای این نمایشگاه ارسال کرد و اینک اخبار از شرکت هوآوی به گوش می رسد که قرار است تبلتی با ویندوزفون 10 راهی بازار کند. این حرف بسیار جالب است و دلیل آن این است که این شرکت اعلام کرده بود که محصولات ویندوزی بنا به دلیل این که قابل شخصی سازی نیست ارائه نخواهیم کرد. اما شایعات از عرضه و معرفی تبلت ویندوزفونی هوآوی در نمایشگاه MWC 2015 حکایت می کنند. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در بالا بیان شد هوآوی قصد معرفی یک تبلت ویندوزفونی را در نمایشگاه بارسلون دارد. انگونه که در شایعات می توان دید این تبلت یک تبلت متفاوت خواهد بود. اینکه متفاوت بودن ان از چه جهت است باید به بوت آن توجه کنیم. انگونه که پیش بینی می شود هوآوی می تواند از یک تبلت Dualboot پرده برداری کند. Dualboot چیست؟ تبلت هایی که از دو سیستم اندروید و ویندوز همزمان بهره ببرند را Dualboot می نامند.

این که هوآوی دست به چنین کاری بزند دور از ذهن نیست و شرکت های چینی زیادی هستند که از این ویژگی در محصولات خود بهره می برند. این ویژگی به گونه است که کاربر می تواند به یک کلید سیستم عامل خود را انتخاب کند و یا این که در زمان روشن شدن ان را انتخاب کند.

در مورد این تبلت اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما با توجه به سیستم ویندوزفون 10 باید صفحه نمایش این تبلت از 8 اینچ کوچکتر باشد زیرا که ویندوزفون 10 بر روی صفحه نمایش بیش از 8 اینچ پشتیبانی نمی شود.