امروز:9 فروردین 1403

وزارت دادگستری از سام بنکمن-فرید می‌خواهد تا از تلفن تاشو غیر هوشمند استفاده کند

بنیانگذار FTX و مدیر عامل سابق سام بنکمن-فرید ممکن است در آینده ای قابل پیش بینی در استفاده از یک تلفن گنگ گیر کرده باشد. در نامه‌ای که بلومبرگ مشاهده کرد، دادستان‌های دخیل در پرونده جنایی او روز جمعه گفتند که وکلای بانکمن-فرید موافقت کرده‌اند که شرایط قرارداد وثیقه او را تغییر دهند. به شرطی که قاضی ناظر پرونده با تغییرات موافقت کند، SBF به استفاده از “تلفن هوشمند غیرهوشمند” بدون اتصال به اینترنت محدود خواهد شد. تا زمانی که یک وکیل حضور داشته باشد، از تماس با کارمندان فعلی یا سابق FTX و Alameda Research نیز منع می شود. علاوه بر این، SBF نمی‌تواند از برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده از جمله سیگنال استفاده کند.

محدودیت‌های پیشنهادی پس از آن صورت می‌گیرد که Bankman-Fried در ابتدای سال تلاش کرد با مشاور عمومی شرکت تابعه FTX در ایالات متحده در مورد سیگنال در ابتدای سال تماس بگیرد. به گفته وزارت دادگستری، او در یکی از پیام‌های خود گفت: «من واقعاً دوست دارم دوباره به هم وصل شوم و ببینم آیا راهی برای داشتن یک رابطه سازنده، استفاده از یکدیگر به عنوان منابع در صورت امکان، یا حداقل بررسی مسائل با یکدیگر وجود دارد یا خیر. .

در اوایل هفته، نیشاد سینگ، مدیر سابق مهندسی FTX، به اتهامات کلاهبرداری و توطئه فدرال اعتراف کرد. سینگ سومین نفر از حلقه های نزدیک بنکمن-فرید است که با دادستان ها در پرونده علیه او همکاری می کند. در پایان سال گذشته، کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research و Zixiao “Gary” Wang یکی از بنیانگذاران FTX به اتهامات کلاهبرداری اعتراف کردند و گفتند که با بازرسان همکاری خواهند کرد.

به گزارش بلومبرگ، لوئیس کاپلان، قاضی منطقه، تهدید کرد که وثیقه بانکمن-فرید را پس گرفته و او را قبل از شروع محاکمه پس از اطلاع از اینکه کارآفرین رسوا شده بر شاهدان احتمالی تأثیر گذاشته است، به زندان خواهد فرستاد. ماه گذشته، کاپلان همچنین بانکمن-فرید را از استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) منع کرد، زیرا وکلایش گفتند که او از یکی برای تماشای یک بازی فوتبال استفاده کرده است. به گزارش رویترز، کاپلان گفت که نمی‌خواهد SBF “در این باغ وسایل الکترونیکی شل شود”.

بر اساس توافق نامه وثیقه اصلاح شده، SBF مجاز به استفاده از لپ تاپ برای گشت و گذار در وب است، اما دسترسی او از طریق یک VPN فیلتر می شود که او را به دو دسته از وب سایت ها محدود می کند. یک دسته شامل منابعی است که تیم دفاعی او می گوید برای پرونده او حیاتی است. ویژگی های دیگر لیستی از 23 وب سایت است که SBF می تواند برای سفارش غذا، خواندن اخبار و تماشای محتوای پخش استفاده کند. هنوز صحبتی در مورد اینکه محدودیت های پیشنهادی او را از بازی League of Legends محدود می کند یا خیر، وجود ندارد.

اشتراک گذاری