امروز:1 اردیبهشت 1403

اریش شفر، یکی از خالقان Diablo، در حال ساخت یک RPG اکشن با استودیوی از کارمندان سابق Blizzard North است.

با توجه به اینکه Diablo IV قرار است اواخر امسال عرضه شود، سال 2023 سال بزرگی برای بازی های RPG اکشن خواهد بود. اما چیزهای بیشتری برای فراتر از امسال وجود دارد. روز پنجشنبه، Moon Beast Productions – یک استودیوی مستقل که توسط فیل شنک و پیتر هو، دو توسعه‌دهنده سابق بلیزارد شمالی تأسیس شده است – از استخدام اریش شفر، خالق سری Diablo خبر داد. در مصاحبه ای با GamesBeat، این استودیو گفت که Schaefer به عنوان کارگردان اصلی در یک اکشن RPG جدید خدمت خواهد کرد. جزئیات این پروژه بسیار اندک است، اما آنچه مون هیولا با شفر به اشتراک گذاشته بود برای متقاعد کردن او برای خروج از بازنشستگی کافی بود.

شنک به GamesBeat گفت: «ما ایده‌هایی برای تغییر ژانر با رویکردی متفاوت به پیشرفت و تلاش برای حل برخی از مشکلات بازی‌های PvE، به ویژه بازی‌ها، مانند فرنچایز Diablo داریم. هر سه مرد روی Diablo II کار کردند. شایان ذکر است که Shenk به‌عنوان هنرمند شخصیت اصلی بازی شناخته می‌شود و مسئول طراحی ظاهر چند کلاس شخصیت‌های بازی، از جمله necromancer و assassin بود. Lord of Destruction، الحاق عالی Diablo II در سال 2001، ادای احترامی به Shenk در قالب هیولایی دارد که باید برای تکمیل یکی از ماموریت‌های Act V بکشید.

شفر گفت که GamesBeat Moon Beast در حال حاضر حدود 12 نفر را استخدام می کند، که آن را از بسیاری از استودیوهای دیگر که در ژانر ARPG کار می کنند کوچکتر می کند. خبر خوب این است که شفر تجربه زیادی در هدایت تیم های کوچک دارد. در بازی Runic، او Torchlight را با یک تیم حدودا 25 نفره ساخت. شفر گفت: «من می‌خواهم روی پروژه‌هایی کار کنم که سرگرم‌کننده هستند و واقعاً سعی می‌کنم کاری متفاوت انجام دهم. “این قابل توجه است که تیم Moon Beast در این مدت کوتاه ساخته است. تخیل من را با احتمالات تقویت کرد، و این بخش بزرگی از دلیلی است که من می خواستم وارد کشتی شوم.”

اشتراک گذاری