امروز:28 فروردین 1403

دادستان های فدرال از دادگاه می خواهند که سم بنکمن-فرید را از استفاده از سیگنال منع کند

دادستان های ایالات متحده از دادگاه فدرال خواسته اند تا شرایط وثیقه سام بنکمن-فرید را تشدید کند تا از تماس این کارآفرین رسوا با همکاران سابق خود جلوگیری کند. بر اساس اسناد دادگاهی که نیویورک تایمز مشاهده کرد، وکلای وزارت دادگستری ادعا می کنند که بانکمن-فرید در اوایل این ماه سعی کرده است به وکیل عمومی بازوی ایالات متحده FTX از طریق سیگنال و ایمیل ارسال کند. در بایگانی نامه آمده است که این ارتباط “حاکی از تلاش برای تأثیرگذاری بر شهادت بالقوه شاهد-1” بود.

طبق یکی از پیام‌هایی که بانکمن-فرید فرستاد، می‌گوید: «من واقعاً دوست دارم دوباره به هم وصل شوم و ببینم آیا راهی وجود دارد که بتوانیم یک رابطه سازنده داشته باشیم، در صورت امکان از یکدیگر به عنوان منابع استفاده کنیم یا حداقل مسائل را با یکدیگر بررسی کنیم. وزارت دادگستری وزارت دادگستری از قاضی ناظر پرونده جنایی Bankman-Fried خواسته است تا او را از تماس با کارمندان فعلی و سابق FTX و همچنین استفاده از سیگنال یا هر برنامه پیام‌رسان رمزگذاری شده یا زودگذر دیگر منع کند. پس از این درخواست، تیم حقوقی SBF، دادستان های فدرال را متهم کرد که سعی دارند موکل خود را در “بدترین نور ممکن” ترسیم کنند. آنها ادعا می کنند که Bankman-Fried سعی کرده است با وکیل کل FTX US و مدیر عامل John Ray برای ارائه “کمک” تماس بگیرد تا در پرونده جنایی خود دخالت نکند. وکلای او همچنین ادعا می کنند که ممنوعیت سیگنال ضروری نیست زیرا Bankman-Fried از ویژگی حذف خودکار برنامه استفاده نمی کند.

دادستان ها ادعا می کنند که استفاده SBF از سیگنال با “سابقه” استفاده از برنامه برای پنهان کردن معاملات خود در FTX مطابقت دارد. پیش از انفجار FTX در نوامبر، بانکمن-فرید و مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ، کارولین الیسون، طبق گزارش‌ها بخشی از یک گفتگوی گروهی مخفی “Wirefraud” در سیگنال بودند. در طول تصدی خود در صرافی، SBF همچنین به کارمندان دستور داد تا ویژگی پیام‌های ناپدید شدن سیگنال را فعال کنند.

اشتراک گذاری