امروز:31 فروردین 1403

کاربران کوین بیس به مدت شش ساعت قادر به برداشت وجه به حساب های بانکی ایالات متحده نبودند

کاربران کوین بیس قادر به انجام تراکنش های حساب بانکی ایالات متحده برای حدود شش ساعت در روز یکشنبه نبودند. یک مشکل در شبکه خانه تسویه خودکار، که برای انتقال الکترونیکی بین حساب‌های بانکی در کشور استفاده می‌شود، درست قبل از ساعت 7 صبح به وقت شرقی ظاهر شد. این شرکت در صفحه وضعیت خود گفت که این مشکل را که به عنوان یک “قطع بزرگ” توصیف شده است، تا ساعت 8:23 صبح شناسایی کرده و تا ساعت 12:41 بعد از ظهر آن را حل کرده است.

همانطور که Decrypt اشاره کرد، در طول قطع، کاربران همچنان می‌توانستند ارز دیجیتال را با کارت نقدی یا حساب PayPal خریداری کنند. با این حال، آنها قادر به برداشت از حساب بانکی ایالات متحده نبودند.
ما این مشکل را به طور کامل حل کردیم و انتقالات ACH اکنون در حال پردازش است. کوین بیس در توییتر نوشت. این شرکت گفت که وجوه کاربران در طول این قطعی امن بود (حداقل اگر نوسانات بازار کریپتو را در نظر نگیرید).

همانطور که Web3 Going Great اشاره می کند، کوین بیس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است. از نظر حجم معاملات، به ازای CoinCecko، در رتبه هفتم جهان قرار دارد. در زمان نگارش این مقاله، کاربران کوین بیس در 24 ساعت گذشته 572 میلیون دلار معامله کردند.

اشتراک گذاری