امروز:31 فروردین 1403

طبق گزارش‌ها، TikTok در این فصل تعطیلات خرید زنده را به ایالات متحده خواهد آورد

به گزارش فایننشال تایمز، TikTok قصد دارد ویژگی خرید زنده خود “TikTok Shop” را با استفاده از فناوری برون سپاری شده به آمریکای شمالی بیاورد. طبق گزارشات، این دستگاه «طی یک ماه آینده با برندهای بزرگ» راه اندازی خواهد شد تا از خریدهای تعطیلات استفاده کند.

فروشگاه TikTok بر اساس یک ویژگی مشابه و موفق در اپلیکیشن خواهر TikTok Douyin در چین است و در تایلند، مالزی، ویتنام، سنگاپور، فیلیپین و اندونزی در دسترس است. سال گذشته، آن را در بریتانیا راه اندازی کرد – تنها کشوری که در خارج از آسیا در دسترس است.

طبق گزارش‌ها، ویژگی مشابهی در Douyin میزبان 9 میلیون پخش زنده تجارت الکترونیک در ماه بوده است و بیش از 10 میلیارد محصول را در یک سال از مه 2021 تا مه 2022 به فروش رسانده است – سه برابر سال قبل. با این حال، ظاهراً فروشگاه TikTok در بریتانیا به این خوبی عمل نکرده است، و به همین دلیل، TikTok راه اندازی برنامه ریزی شده در سایر نقاط اروپا را به تعویق انداخت.

فناوری زیربنایی ظاهراً توسط شرکت آمریکایی TalkShopLive ارائه خواهد شد که از پخش زنده میزبانی شده توسط تأثیرگذاران و برندها نیز پشتیبانی می کند. به گفته FT، این توافقات هنوز در دست بحث است و “هیچ قراردادی امضا نشده است.”

TikTok در دسترس بودن آینده در ایالات متحده را رد یا تأیید نکرد. این شرکت به FT گفت: «وقتی نوبت به گسترش بازار برای فروشگاه TikTok می‌شود، ما همیشه بر اساس تقاضا هدایت می‌شویم و دائماً در حال بررسی گزینه‌های جدید و متفاوت هستیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به جامعه، سازندگان و بازرگانان خود در بازارهای سراسر جهان ارائه دهیم. این تلاش‌ها شامل کاوش در مشارکت‌هایی است که از تجربه تجارت الکترونیک یکپارچه برای بازرگانان پشتیبانی می‌کند، که بخش مهمی از اکوسیستم ما است.

این گزارش تنها یک روز پس از آن منتشر شد که رقیب فیس بوک ویژگی خرید زنده خود را کنار گذاشت. فیس‌بوک اکنون از بازرگانان می‌خواهد تا محصولات را از طریق Reels، تبلیغات Reels و برچسب‌گذاری محصول در Reels اینستاگرام به نمایش بگذارند. سال گذشته، TikTok شروع به آزمایش یک برگه خرید کرد و به کاربران تجاری اجازه داد پروفایل های خود را اضافه کنند، کاتالوگ محصولات خود را همگام کنند و به فروشگاه های آنلاین خود پیوند دهند. همچنین قبلاً خریدهای زنده را در ایالات متحده به طور آزمایشی انجام داده است، به ویژه با Walmart.

اشتراک گذاری