امروز:13 اردیبهشت 1403

Sony Music علامت تجاری جدید برای nft موسیقی ثبت خواهد کرد

غول موسیقی آمریکایی سونی موزیک انترتینمنت قصد استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را پس از ثبت درخواست علامت تجاری که موسیقی و هنرمندان را تحت لوگوی Columbia Records پوشش می‌دهد، اعلام کرده است.

بر اساس یک درخواست علامت تجاری در 30 اوت در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) که توسط وکیل علامت تجاری مایک کوندودیس در 6 سپتامبر به اشتراک گذاشته شد، این برنامه “ضبط های صوتی و تصویری حاوی اجرای موسیقی زنده تایید شده توسط NFT” را پوشش می دهد.

SonyMusic یک درخواست علامت تجاری برای لوگوی Columbia Records ارائه کرده است که ادعا می کند قصد دارد از آن برای موارد زیر استفاده کند:

▶️ رسانه با پشتیبانی NFT
▶️ تولید موسیقی + پادکست
▶️ خدمات مدیریت هنرمندان + پخش موسیقی
..و بیشتر!#NFTs #Metaverse #Web3 #Columbiarecords #Pop #Rock #Hiphop pic.twitter.com/xY7kRMgo1m

— مایک کوندودیس (@KondoudisLaw) 6 سپتامبر 2022

این برنامه همچنین خدمات بازاریابی، تبلیغات، توزیع، بازاریابی، تبلیغات و سرگرمی های آنلاین، از جمله پادکست ها و ضبط های صوتی و تصویری را پوشش می دهد.

اپلیکیشن علامت تجاری جدید پس از چندین پروژه NFT دیگر با پشتیبانی سونی موزیک ارائه می شود.

در ماه آگوست، MakersPlace، یک بازار NFT که به هنر دیجیتال اختصاص دارد، 30 میلیون دلار در سری A از چندین شرکت برجسته، از جمله Pantera Capital، Bessemer Venture Partners، Coinbase Ventures و Sony Music Entertainment تامین مالی کرد.

در ماه مارس، شرکت موسیقی با بازار NFT مستقر در Solana و Snowcrash و غول موسیقی همکار گروه موسیقی یونیورسال برای انتشار مجموعه‌های NFT باب دیلن و مایلز دیویس در مقطعی در سال 2022، با برنامه‌های بیشتری در آینده، شریک شد.

NFT و Metaverse به آرامی در صنعت موسیقی و سرگرمی برجسته تر می شوند.

جوایز موسیقی ویدیویی MTV در 29 آگوست به شدت اجراهای آنلاین و مجازی را به نمایش گذاشت، از جمله امینم و اسنوپ داگ که تک آهنگ جدید خود را در یوگا لبز متاورس، خالقان Bored Ape Yacht Club اجرا کردند.

موارد مرتبط: NFT ها به غیر از PFP ها چیزهای بیشتری دارند – 5 روشی که توکن های غیرقابل تعویض جامعه را متحول می کند

آهنگ “From the D to the LBC” در ماه ژوئن منتشر شد و دارای دو آواتار Bored Ape Yacht Club متعلق به امینم و اسنوپ داگ است.

جوایز موزیک ویدئوی MTV همچنین یک دسته جایزه جدید به نام بهترین اجرای متاورس را ارائه کرد که نامزد شش بازیگر مختلف در سال افتتاحیه شد، آریانا گرانده، جاستین بیبر، چارلی XCX، بیست و یک خلبان، BTS و بلک پینک که در نهایت برنده شدند.

منبع: کوین تلگراف

اشتراک گذاری