امروز:7 اردیبهشت 1403

اپل سینی سیم کارت آیفون 14 و 14 پرو را در ایالات متحده از بین می برد

اپل بسیاری از ویژگی‌های جدید را به جدیدترین آیفون‌های خود اضافه کرده است، از جمله بریدگی نمایشگر زیبا در آیفون 14 پرو که آن را جزیره پویا می‌نامد. اما همانطور که اغلب در مورد این شرکت اتفاق می افتد، اپل می دهد و آن را از بین می برد، و ویژگی ای که این بار حذف می کند، اسلات سیم کارت فیزیکی است. در مدل های ایالات متحده، این شرکت در حال استفاده از فناوری eSIM است.

در عمل، این تصمیمی است که در صورت تصمیم به ارتقاء، تأثیرات کمی بر نحوه استفاده شما از آیفون 14 خواهد داشت. به عنوان مثال، شما نمی توانید به سادگی سیم کارت را از تلفن فعلی خود به دستگاه جدید خود منتقل کنید. در عوض، باید یا با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید یا فرآیند ثبت نام را به صورت آنلاین تکمیل کنید. بسیاری از مردم هنگام سفر تمایل به خرید سیم کارت های محلی به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه های رومینگ داده دارند. این چیزی است که اگر آیفون 14 را در ایالات متحده بخرید، گزینه ای نخواهد بود. خوشبختانه، گزینه‌های eSIM زیادی مانند Airalo وجود دارد.

اپل از زمان معرفی آیفون XS، XS Max و XR در سال 2018 از eSIM پشتیبانی می کند و این فناوری را در اکثر دستگاه های اپل واچ و آی پد اخیر خود گنجانده است. با شروع با آیفون 13 سال گذشته، این شرکت حتی شروع به استفاده از چندین سیم کارت الکترونیکی در یک دستگاه به طور همزمان کرد. خبر خوب این است که اکثر اپراتورهای آمریکایی از این فناوری پشتیبانی می کنند. T-Mobile حتی اخیراً شروع به استفاده از eSIM کرد تا به کاربران آیفون اجازه دهد تا شبکه خود را امتحان کنند.

اشتراک گذاری