امروز:6 اردیبهشت 1403

رسانه های مختلف در مورد ادغام اترویم چه می گویند؟

رسانه‌های اصلی شروع به بررسی اهمیت ادغام اتریوم در هفته آینده کرده‌اند و آن را به‌عنوان «تعمیرات اساسی» توصیف می‌کنند که می‌تواند پذیرش کریپتو را تسریع کند یا در صورت شکست، موج‌های شوک فاجعه‌باری را به بازار وارد کند.

ادغام از زمان وایت پیپر اولیه اتریوم در حال شکل گیری بوده است و شامل حرکت از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) به یک اثبات سهام کارآمد (PoS) بدون هیچ گونه اختلال قابل توجهی در بلاک چین است.

نشریه تجاری آمریکایی فوربس، ارتقای بدون توقف را شبیه به «[تغییر] موتور یک سفینه فضایی در اواسط پرواز» خواند و کوری کلیپستن، مدیرعامل سوان بیت کوین نیز اظهارنظر مشابهی را به وال استریت ژورنال داد و گفت که این ارتقا مانند «تلاش برای تعمیر هواپیما در وسط پرواز.»

برخی از رسانه‌ها تاکید کردند که این ارتقا می‌تواند مملو از خطر باشد، و نگرانی‌هایی را در مورد اینکه یک حرکت اشتباه می‌تواند برای آینده شبکه و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در بلاک چین اتریوم “مثل فاجعه‌بار” باشد، به اشتراک گذاشتند.

منبع: ایونینگ استاندارد
روزنامه بریتانیایی Evening Standard پیشنهاد کرد که معامله‌گران رمزارز قبل از ادغام آینده «نفس خود را حبس کرده‌اند»، زیرا یک ارتقای ناموفق می‌تواند کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال را «در معرض خطر» قرار دهد.

به گفته Defillama، شبکه اتریوم مسئول اکثر ارزش بازار استیبل کوین 150 میلیارد دلاری و حدود 33 میلیارد دلار ارزش کل است که توسط برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DApps) قفل شده است.

دکتر آنا بکر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران EndoTech به استاندارد گفت که اگر مشکلی پیش بیاید که منجر به توقف بلاک چین شود، “بقای صنعت برای صنعت بسیار مشکل خواهد بود”.

اتریوم زیرساخت بسیاری از شرکت‌ها برای مدیریت بلاک‌چین‌هایشان است، بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید، صنعت را متوقف می‌کنیم […]، بقای صنعت در این دوره بسیار مشکل خواهد بود.
واشنگتن پست پیشنهاد کرد که از آنجایی که مکانیسم اثبات سهام «کمتر آزمایش شده است» تا اثبات کار، امنیت آن در بیش از یک دهه ثابت شده است، «ممکن است آسیب پذیری های جدیدی پیدا شود».

جان کویگین، روزنامه‌نگار از پخش‌کننده ملی استرالیا ABC در گزارش خود اضافه کرد که با توجه به اینکه مدل جدید فقط بر روی «بلاک‌چین‌های آزمایشی» آزمایش شده است، این احتمال وجود دارد که آزمایش اتریوم «شکست بخورد» – احتمالاً اگر سهامداران بزرگ‌تر ETH راهی پیدا کنند. برای دستکاری سیستم

یکی از نکاتی که بین رسانه‌ها اتفاق نظر وجود دارد این است که ارتقای اتریوم باعث می‌شود بلاک چین بسیار دوست‌دار تر محیط‌زیست‌ نسبت به قبل شود – طبق گفته بنیاد اتریوم، مصرف انرژی تا بیش از ۹۹ درصد کاهش می‌یابد.

برخی استدلال می‌کنند که این امر می‌تواند روی دیگر ارزهای رمزپایه اثبات کار مانند بیت‌کوین فشار بیاورد تا در نهایت از این روش پیروی کنند.

کویگین گفت: «در زمانی که جهان به شدت در تلاش است تا مصرف انرژی را کاهش دهد، بیت کوین هر ساله انرژی بیشتری نسبت به کشورهای متوسط ​​مانند آرژانتین مصرف می‌کند.»

اگر سوئیچ اتریوم موفق شود، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تحت فشار زیادی برای مقابله با این مشکل خواهند بود.
کوئیگین خاطرنشان کرد که سال گذشته، سازنده خودروهای الکتریکی تسلا اعلام کرد که تا زمانی که حداقل نیمی از ارز دیجیتال با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر استخراج نشود، دیگر بیت کوین را برای پرداخت نمی پذیرد، در حالی که قانونگذار نیویورک اوایل سال جاری لایحه ای را برای بررسی دقیق استخراج کنندگان بیت کوین با استفاده از کربن تصویب کرد. قدرت مبتنی بر

مطالب مرتبط: Hive Blockchain سکه های قابل استخراج جدید را پیش از ادغام اتریوم بررسی می کند

او در پایان گفت: «یک چیز واضح است: با افزایش روزافزون نیاز به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، ارزهای دیجیتال بهانه‌ای برای مصرف بی‌شمار انرژی‌شان تمام می‌شود.»

بر اساس گزارش CoinMarketCap، اتر (ETH) در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است که با ارزش 187.5 میلیارد دلار در مقایسه با ارزش بازار بیت کوین (BTC) 360 میلیارد دلار است.

اشتراک گذاری