امروز:6 اردیبهشت 1403

رویداد Meta Connect در 11 اکتبر به صورت زنده پخش خواهد شد

Meta Connect، رویداد سالانه این شرکت که به واقعیت افزوده و مجازی اختصاص دارد، بیش از یک ماه دیگر باقی مانده است. مارک زاکربرگ در پستی در فیس بوک اعلام کرد رویدادی که به تازگی تغییر نام داده است در 11 اکتبر برگزار می شود.

مانند سال گذشته، این رویداد مجازی خواهد بود و به صورت زنده در صفحه فیس بوک Reality Labs پخش می شود. در حال حاضر، جزئیات رسمی دیگری در دسترس نیست. وب‌سایت Meta Connect می‌گوید اطلاعات بیشتر درباره بلندگوها و زمان‌بندی آن روز به زودی ارائه می‌شود.

اما ما از قبل می دانیم که چه چیزی باید انتظار داشته باشیم. احتمالا متا بالاخره Project Cambria، هدست واقعیت مجازی پیشرفته خود را که ممکن است Meta Quest Pro نامیده می شود، به نمایش بگذارد. در پست فیس بوک خود، زاکربرگ به نظر می رسید که با عکسی از او که هدستی به سر دارد که تقریباً به طور کامل مبهم بود، این افشاگری بزرگ را مسخره کرد. زاکربرگ همچنین اخیراً پس از اینکه شباهت واقعیت مجازی با رزولوشن پایین خودش بی‌رحمانه کشیده شد، قول «به‌روزرسانی‌های عمده» را برای آواتارهای Horizon داده است.

همچنین از زمانی که زاکربرگ در پاییز گذشته در کانکت تغییر نام تجاری فیس بوک را به متا اعلام کرد، این اولین رویداد بزرگ VR این شرکت خواهد بود. در آن زمان، او سعی کرد دیدگاه خود را برای متاورس و نقش شبکه اجتماعی در آن بیان کند. اما این چشم انداز همیشه روشن نبوده است. و ایده “متاورس” هنوز منبع سردرگمی (و گاهی تمسخر، همانطور که در واکنش به آواتار زاکربرگ نشان می دهد) بوده است. Meta Connect همچنین آخرین فرصت زاکربرگ خواهد بود که نه تنها آخرین سخت افزار این شرکت را تبلیغ کند، بلکه برای ایجاد هیجان برای یک متاورس نهایی تلاش کند.

اشتراک گذاری