امروز:31 فروردین 1403

قانون‌گذاران دموکرات از قانون‌گذاران فدرال می‌خواهند که مصرف انرژی و آلودگی های محیط زیستی استخراج کریپتو را ردیابی کنند

دموکرات های کنگره از آژانس حفاظت از محیط زیست و وزارت انرژی می خواهند که به گسترش اخیر استخراج ارزهای دیجیتال در ایالات متحده رسیدگی کنند. سناتور الیزابت وارن و پنج قانونگذار دیگر در نامه‌ای که روز جمعه (از طریق گاردین) ارسال شد، گفتند که این دو آژانس باید با هم همکاری کنند تا شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال را ملزم به افشای مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای خود کنند.

این درخواست پس از آن مطرح شد که گروه اخیراً تحقیقاتی را که در آغاز سال آغاز شده بود، تکمیل کرد. بر اساس این نامه، داده‌های جمع‌آوری‌شده از هفت شرکت معدنی بزرگ در ایالات متحده، از جمله Stronghold، Bitfury و Riot، نشان می‌دهد که آنها می‌توانند در مجموع بیش از ۱ گیگاوات برق مصرف کنند. به عبارت دیگر، این تقریبا برای تامین برق تمام ساختمان های مسکونی در هیوستون کافی است.

وارن و سایر قانونگذاران می گویند که نگران این هستند که این همه استفاده از انرژی چه معنایی برای محیط زیست و مصرف کنندگان خواهد داشت. در مورد اولی، آنها بیان می‌کنند که داده‌های انتشار سه شرکت مورد بررسی نشان می‌دهد که آنها سالانه تقریباً 1.6 میلیون تن CO2 یا معادل انتشار گازهای گلخانه‌ای تقریباً 360000 خودرو از خود خارج می‌کنند. در این نامه آمده است: استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از مقادیر زیادی برق استفاده می‌کنند که می‌تواند برای دیگر مصارف نهایی اولویت‌دار که به اهداف برق‌رسانی و آب و هوای ما کمک می‌کنند، مانند جایگزینی کوره‌های خانگی با پمپ‌های حرارتی استفاده شود.

در مورد دوم، قانونگذاران به یک مطالعه در سال 2021 از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی استناد می‌کنند که برآورد می‌کرد استخراج کریپتو در شمال ایالت نیویورک، قبض‌های برق سالانه را تقریباً 165 میلیون دلار برای مشاغل کوچک و 79 میلیون دلار برای مصرف‌کنندگان افزایش داد. علاوه بر این، آنها می گویند که تحقیقات آنها حتی سطح تأثیر کامل استخراج کریپتو بر مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده را نشان نمی دهد. آنها خاطرنشان می کنند: “هیچ یک از شرکت ها اطلاعات کامل و کاملی را در پاسخ به سوالات ما ارائه نکردند.”

در این نامه آمده است: «نتایج تحقیقات ما که داده‌های تنها از هفت شرکت جمع‌آوری شد، نگران‌کننده است، با این داده‌های محدود به تنهایی نشان می‌دهد که ماینرهای کریپتو کاربران بزرگ انرژی هستند که میزان قابل توجهی – و به سرعت در حال رشد – انتشار کربن را به خود اختصاص می‌دهند.» . این گروه می‌گوید با الزام شرکت‌های ماینینگ کریپتو برای افشای میزان مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای، EPA و وزارت انرژی می‌توانند داده‌های بهتری را برای اطلاع‌رسانی تصمیم‌های سیاستی آینده در اختیار قانون‌گذاران قرار دهند. آژانس ها تا 15 آگوست فرصت دارند به این درخواست پاسخ دهند.

اشتراک گذاری