امروز:6 اردیبهشت 1403

اپل ممکن است مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی M2 را در پاییز امسال عرضه کند.

کمتر از یک سال پس از معرفی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی، طبق گزارش ها، اپل قصد دارد این دستگاه ها را در اوایل پاییز امسال به روز کند. مارک گورمن از بلومبرگ در پاسخ به یک سوال خواننده در آخرین خبرنامه Power On خود (از طریق 9to5Mac)، می گوید که این شرکت در حال حاضر روی نسخه های M2 مدل های 14 و 16 اینچی کار می کند.

به گفته Gurman، طراحی و ویژگی‌های این دو کامپیوتر “احتمالاً تقریباً یکسان باقی می‌ماند” زیرا اپل سال گذشته این خط را دوباره طراحی کرد تا شارژ MagSafe، پورت‌های بیشتر و نمایشگرهای بهتر را اضافه کند. تغییر اصلی اضافه شدن نسخه های M2 تراشه های M1 Pro و M1 Max خواهد بود که این شرکت از طریق مدل های فعلی خود ارائه می دهد. Gurman در مورد SoC های آینده گفت: «به دنبال تمرکز بیشتر روی بخش گرافیکی باشید، درست مانند M2 استاندارد. در مک‌بوک ایر 2022، عملکرد گرافیکی آن در صورت استفاده از نوع GPU 10 هسته‌ای، حدود 35 درصد سریع‌تر است.

اگرچه ظاهرا اپل امیدوار است مک‌بوک پروهای جدید را در پاییز عرضه کند، اما گورمن خاطرنشان می‌کند که این شرکت می‌تواند آنها را تا بهار 2023 به تعویق بیندازد. او گفت. مک های جدید تنها در میان سیل محصولاتی هستند که اپل قصد دارد در سال آینده عرضه کند. در خبرنامه اخیر دیگری، گورمن گفت که این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک هوم پاد جدید و یک اپل واچ ورزشی شدید است.

اشتراک گذاری