امروز:9 فروردین 1403

خودروی مسابقه‌ای هیبریدی فراری ویژن در 23 دسامبر وارد «Gran Turismo 7» می‌شود.

از سال 2013، پروژه Vision Gran Turismo شاهد بود که برخی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان، از جمله جگوار و مرسدس بنز، تصور می‌کردند که خودروهایشان بدون محدودیت‌های دنیای واقعی چه شکلی هستند. در آخر هفته، Polyphony Digital توسعه‌دهنده سری GT اعلام کرد که آخرین نسخه اضافه شده به Vision Stable، محصولی از فراری، در 23 دسامبر در Gran Turismo 7 خواهد آمد.

فراری ویژن گرن توریسمو مانند مدل های قبلی خود دارای قابلیت هایی است که هر خودروی تولیدی را شرمنده می کند. فراری این خودروی مفهومی را با “نسخه افراطی تر” موتور V6 موجود در هایپرکار 499P که این خودروساز قصد دارد در مسابقه استقامتی لمانز سال آینده ارائه کند، تجهیز کرد. در بازی، هیبریدی تک صندلی بیش از 1000 اسب بخار قدرت تولید می کند و سه موتور الکتریکی نیز قدرت اضافی را ارائه می دهد.

فلاویو مانزونی، مدیر طراحی فراری گفت: «ما می‌خواستیم دیدی از آینده ایجاد کنیم که بدون محدودیت طراحی شده بود، اما از درک بی‌رقیب فراری از مهندسی، آیرودینامیک و فناوری‌های آینده نشأت می‌گرفت و آن را به دنیای دیجیتال ارائه می‌کرد تا مخاطبان کاملاً جدیدی آن را تجربه کنند. . طرفداران فراری باید چشمان خود را برای مسابقه درون بازی نگه دارند. تکمیل آن قبل از هر کس دیگری به فراری Vision Gran Turismo دسترسی زودهنگام می دهد.

اشتراک گذاری