امروز:31 فروردین 1403

ایلان ماسک می گوید: ثبت نام کاربران جدید توییتر به بالاترین حد خود رسیده است

ایلان ماسک، یک ماه پس از تکمیل تصاحب توییتر، می‌گوید ثبت‌نام‌های کاربران جدید در «بالاترین زمان» قرار دارد. عصر شنبه، میلیاردر یک عرشه اسلاید را به اشتراک گذاشت که وضعیت فعلی توییتر و چشم انداز او برای این پلتفرم را شرح می دهد. طبق یکی از نمودارهایی که ماسک به اشتراک گذاشته است، از 16 نوامبر، توییتر در هفت روز گذشته روزانه بیش از 2 میلیون کاربر جدید اضافه کرده است. وی افزود که ثبت نام روزانه 66 درصد نسبت به دوره هفت روزه مشابه در سال 2021 افزایش یافته است.

ماسک گفت که دقایق فعال کاربر نیز در بالاترین سطح خود قرار داشته است، به طوری که پایگاه کاربری توییتر به طور متوسط ​​نزدیک به 8 میلیارد دقیقه فعال در روز در هفت روز گذشته تا 15 نوامبر بوده است که نشان دهنده افزایش 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. او همچنین از نموداری برای ادعای کاهش برداشت‌های سخنان مشوق نفرت استفاده کرد.

حتی اگر اطلاعاتی که ماسک به اشتراک گذاشته دقیق باشد، معنای آن بسیار قابل بحث است. به عنوان مثال، نمودار مربوط به سخنان مشوق تنفر در بهترین حالت، تصویری ناقص از وضعیت ارائه می دهد. برای یک، توجه داشته باشید که چاپ کوچک بیان می کند که داده ها فقط توییت های انگلیسی را پوشش می دهند. دوم، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد توییتر اخیراً اجرای سیاست رفتار نفرت‌آمیز خود را به دلیل اعمال آزار و اذیت هدفمند افراد ترنس متوقف کرده است.

اطلاعاتی که ماسک تصمیم گرفت به اشتراک نگذارد به همان اندازه مهم است. حتی یک نمودار بینشی از وضعیت مالی توییتر ارائه نمی دهد، با این حال طبق گزارش های متعدد، ماسک اخیراً به کارمندان گفته است که شرکت در حال از دست دادن پول زیادی است که ورشکستگی «معمولاً دور از ذهن نیست». گزارش جدیدتر نشان می دهد که توییتر 50 نفر از 100 تبلیغ کننده برتر خود را از زمانی که ماسک این پلتفرم را تصاحب کرده است، از دست داده است.

اوایل روز یکشنبه، ماسک به جردن پیترسون گفت که “مسیری به سمت توییتر را می بیند که طی 12 تا 18 ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می رود.” برای دستیابی به این هدف، توییتر نیاز به افزایش چشمگیر ثبت نام دارد. با فرض اینکه شرکت همچنان به اضافه کردن 2 میلیون کاربر در هفته ادامه دهد، این تنها 104 میلیون کاربر جدید تا پایان یک سال است. توییتر تا سال 2022 تقریباً 450 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اشتراک گذاری