امروز:6 اردیبهشت 1403

فولکس واگن تولید خودروی الکتریکی ID.4 را در ایالات متحده آغاز کرد

فولکس واگن تولید کراس اوور SUV تمام الکتریکی ID.4 خود را در ایالات متحده آغاز کرده است. این خودروساز روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد تولید ID.4 را در کارخانه چاتانوگا در تنسی به 7000 خودرو در ماه تا پایان سال 2022 افزایش دهد و سپس تولید را در طول سال 2023 افزایش دهد.

به گفته فولکس واگن، مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که تحویل در ماه اکتبر آغاز شود و از هر دو نوع دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک مدل 82 کیلووات ساعتی شروع شود. اواخر امسال، این مرکز تولید مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر 62 کیلووات ساعتی را نیز آغاز خواهد کرد. تا به امروز، این خودروساز می گوید که از سال گذشته که کراس اوور را عرضه کرد، بیش از 190000 دستگاه ID.4 را در سراسر جهان تحویل داده است.

فولکس واگن نقطه عطف این هفته را به سرمایه گذاری 800 میلیون دلاری این شرکت برای برق رسانی به کارخانه چاتانوگا اعتبار می دهد. با اعلام امروز، این مرکز اکنون یکی از شش سایتی است که فولکس واگن در آن خودروهای الکتریکی تولید می کند. در ماه مارس، این خودروساز اعلام کرد که طی پنج سال آینده 7.1 میلیارد دلار برای افزایش ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی هزینه خواهد کرد. تا سال 2030، فولکس واگن قصد دارد حدود 55 درصد از فروش خودروهای الکتریکی خود را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد.

اشتراک گذاری