امروز:16 اردیبهشت 1403

USPS فروش تمبرهای تلسکوپ فضایی جیمز وب را از 8 آگوست آغاز خواهد کرد

آیا می خواهید علاقه خود را به تلسکوپ فضایی جیمز وب به شکل فیزیکی نشان دهید؟ خدمات پستی ایالات متحده ممکن است آنچه شما به دنبال آن هستید را داشته باشد. آژانس پستی در حال راه اندازی یک تمبر JWST است که از 28 آگوست در برگه های 20 تایی برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود. در نهایت این یک تصویر دیجیتالی از تلسکوپ در پس زمینه کهکشانی است، اما ممکن است این تنها چیزی باشد که برای به رخ کشیدن هواداران فضایی خود نیاز دارید. شما نامه یا بسته ارسال می کنید

USPS جزئیات قیمت گذاری را اعلام نکرد. با این حال، چاپ JWST به عنوان یک تمبر Forever همیشه ارزش یک اونس پست الکترونیکی درجه یک را دارد. پس از آن دیگر لازم نیست در مورد استفاده از تمبرهای اضافی در سالهای بعد نگران باشید. ورق های 20 مهری Forever معمولاً 12 دلار قیمت دارند.

بله، تجلیل از نجوم پیشرفته با استفاده از برچسب های پستی که در قرن نوزدهم اختراع شد، طنز خاصی دارد. اگر به دید علاقه مند هستید، ممکن است بخواهید یک تی شرت یا کالاهای مشابه بخرید. با این حال، به این موضوع نگاه کنید: تمبرها نسبتاً ارزان هستند، و اگر شما یک مجموعه دار هستید یا فقط می خواهید یک لمس شخصی به نامه خود اضافه کنید، ممکن است این کار را انجام دهند.

اشتراک گذاری