امروز:4 اردیبهشت 1403

تصاویر گوشی های اکسپریا زد 5 ، اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 پرمیوم در کنار هم منتشر شد

سونی در سال جدید و در IFA 2015 از سه گوشی جدید پرده برداری خواهد کرد. گوشی اکسپریا زد 5 گوشی پرچم دار جدید سونی خواهد بود که بر اساس گزارش های این کمپانی دارای 3 نوع گوشی می باشد. گوشی اکسپریا زد 5 کامپکت ، اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پریمیوم سه نوع گوشی اکسپریا می باشند که باید انتظارشان را داشته باشیم. اینک تصاویری از این سه گوشی منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

پگوشی اکسپریا زد 5 بر اساس اطلاعات منتشر شده تا به حال با یک صفحه نمایش 5.2 اینچی معرفی خواهد شد. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی می باشد. به احتمال زیاد نیز باید منتظر یک پردازنده ی اسنپدراگون 810 را برای قلب اصلی این گوشی باشیم. اما نسخه ی کامپکت این گوشی یک گوشی 4.6 اینچی خواهد بود و رزولوشن آن اچ دی می باشد. گوشی اکسپریا زد 5 پرمیوم بر اساس گزارش های رسیده به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD مجهز است. دوربین اکسپریا زد 5 پرمیوم نیز یک دوربیبین 23 مگاپیگسلی  با قابلت ضبط 4k خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی های اکسپریا زد 5 این گوشی به سنسور اثر انگشت در کنار گوشی و بر روی دکمه ی پاور مجهز خواهد بود.

در زیر تصاویری را خواهید دید که از هلند منتشر شده است و سه گوشی را در کنار هم نشان می دهد.

Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak (2) Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak (3) Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak (4) Sony-Xperia-Z5-Xperia-Z5-Compact-and-Xperia-Z5-Premium-all-leak