امروز:9 فروردین 1403

کوآلکام پردازنده های اسنپدراگون 820 بهینه را برای تست بر روی گلکسی اس 7 سامسونگ ارسال می کند

پردازنده ی اسنپدراگون 820 کوآلکام پردازنده ی قدرتمند سال 2016 خواهد بود. پردازنده سری قبل کوآلکام یعنی اسنپدراگون 810 با مشکلات افزایش دمای بیش از حد رو به رو بود و به همین سامسونگ از این پردازده استفاده نکرد و به جای آن از اگزینوس 7420 را به کار برد. در گلکسی های قبلی نیز سامسونگ از پردازنده ی اگزینوس خود استفاده می کرد اما فقط محدود به مناطق حغرافیایی محدودی بود. به هر حال سامسونگ برای نسل جدید گوشی های خود بر اساس گزارش های قبلی قرار شده است که پردازنده ی اسنپدراگون را به عنوان گزینه ای برای پردازنده ها باقی بماند و در صورتی که از تست به خوبی عبور کرد سامسونگ این پردازنده را بر روی گلکسی اس 7 استفاده خواهد کرد. اما اینک خبر هایی از طرف کوآلکام منتشر شده است که گویای آن است که کوآلکام برای گوشی بعدی سامسونگ پردازنده ی بهینه تری را نسبت به پردازنده ی معمولی اسنپدراگون 820 خواهد فرستاد. با آریامونز همراه باشید.

کوآلکام در پردازنده ی اسنپدراگون 810 به دلیل از دست دادن سامسونگ یکی از بزرگترین مشتریان خود، ضرر زیادی را متحمل شد. اینک این کمپانی مصمم  است که ضرری وارده را جبران کند.

بر اساس گزارش های دریافتی کوآکام پردازنده های بهینه تری  را نسبت به حالت عادی پردازنده های اسنپدراگون برای سامسونگ ارسال کرده است.

پردازنده ی اسنپدراگون 820 یک پردازنده با تکنولوژی 14 نانومتری است و به پردازنده ی گرافیکی Adreno 530  مجهز است.

باید دید که آیا سامسونگ در آینده از این پردازنده در کنار اگزینوس خود استفاده می کند یا خیر.