امروز:8 اردیبهشت 1403

رندر فاش شده Samsung Galaxy Z Flip 5 صفحه نمایش بزرگتری را نشان می دهد

زمانی که سامسونگ ماه آینده رویداد Unpacked بعدی خود را در سئول میزبانی کند، انتظار می‌رود که این شرکت یک دستگاه جدید Galaxy Z Flip با صفحه نمایش بزرگتر را معرفی کند. اکنون می‌دانیم که صفحه‌نمایش خارجی Z Flip 5 در اواخر امسال چقدر می‌تواند بزرگ‌تر باشد.

یک رندر بازاریابی ادعایی که توسط MySmartPrice (از طریق The Verge) به اشتراک گذاشته شده است، تلفنی را با نمایشگر ثانویه نشان می‌دهد که بیشتر قسمت جلویی دستگاه را در صورت بسته شدن می‌پوشاند. MySmartPrice اندازه صفحه نمایش کاور را به اشتراک نمی گذارد، اما با قضاوت از رندر، به طور قابل توجهی بزرگتر از صفحه نمایش 1.9 اینچی موجود در Z Flip 4 است. علاوه بر این، به نظر می رسد سامسونگ روش زیباتری برای شکل دادن به صفحه نمایش پیدا کرده است. آرایه دوربین اصلی Z Flip 5 نسبت به موتورولا با Razr+.

به طور طبیعی، یک صفحه نمایش بزرگتر، قاب عکس های سلفی را با دوربین اصلی Z Flip آسان تر می کند، اما برخی از اشکالات احتمالی نیز وجود دارد. برای مثال، یک صفحه نمایش ثانویه بزرگتر بر عمر باتری Z Flip 5 تأثیر می گذارد، مگر اینکه سامسونگ گوشی را به باتری با ظرفیت بالاتر مجهز کند. همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش کوچک پوششی بخشی از جذابیت Z Flip 4 است. حداقل عملکردی که ارائه می دهد راه خوبی برای جدا کردن جزئی از حواس پرتی های معمولی است که با تلفن هوشمند همراه است و در عین حال دسترسی آسان به برخی از اطلاعات را دارید.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را در کنار گلکسی زد فولد 5 در اواخر جولای معرفی کند. پس از آن متوجه خواهیم شد که آیا جدیدترین تلفن تاشو این شرکت صفحه نمایش بزرگتری دارد یا خیر.

اشتراک گذاری