امروز:8 اردیبهشت 1403

تصاویر لو رفته Galaxy S23 Ultra و Plus جزئیات طراحی را آشکار می کنند

نشریه هلندی Nieuwe Mobile امروز تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا و اس 23 پلاس را منتشر کرد. رندرهای ادعا شده محل قرارگیری دوربین، رنگ ها و طراحی پرچمداران جدید را نشان می دهد که سامسونگ قرار است ماه آینده آنها را معرفی کند.

به نظر می رسد S23 Ultra و Plus دارای یک قاب فلزی و طراحی پوشش شیشه ای هستند. هر دو مدل در چهار رنگ ظاهر می شوند: مشکی فانتوم، گل پنبه ای (کرم)، سبز گیاه شناسی و یاسی مه آلود (صورتی یا اسطوخودوس). رنگ‌هایی که این هفته توسط WinFuture به بیرون درز کرده بودند، به این معنی است که همه مدل‌های سری S23 دارای گزینه‌های رنگی یکسان هستند. در قسمت‌های دیگر، پشت Ultra صاف‌تر از مدل قبلی خود به نظر می‌رسد و دارای پنج سنسور دوربین است. علاوه بر این، سه لنز S23 Ultra (احتمالاً دوربین های اصلی، فوق عریض و تله فوتو 10x) بزرگتر از دو لنز دیگر هستند. دکمه های کناری Ultra نیز کمی پایین تر از دکمه های قبلی خود قرار دارند.

طبق شایعات، Ultra دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد بود که برای اولین بار در سری گلکسی قرار دارد. (مدل های استاندارد و پلاس باید دارای 50 مگاپیکسل باشند.) علاوه بر این، شایعه شده است که Ultra فوکوس خودکار و تثبیت کننده بهتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. انتظار می‌رود که هر دو گوشی در سطح جهانی از چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کنند که تغییری نسبت به استراتژی آشنای سامسونگ برای استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون در ایالات متحده و تراشه‌های اگزینوس در آسیا و اروپا است.

سامسونگ تمام جزئیات را در رویداد Galaxy Unpacked خود در تاریخ 1 فوریه اعلام خواهد کرد. با این حال، این شرکت قبلاً رزروهایی را برای آمریکایی‌ها باز کرده است و در صورت پیش‌سفارش یک گوشی هوشمند گلکسی 50 دلار اعتبار یا در صورت رزرو آن همراه با یک گلکسی بوک 100 دلار اعتبار ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری