امروز:9 فروردین 1403

توییتر ثبت نام برای تأیید سازمانی باز کرد

توییتر اکنون ثبت نام برای کسانی را می پذیرد که جزو اولین افرادی هستند که به برنامه تأیید سازمان ها دسترسی دارند. این شرکت در اعلامیه خود به همراه پیوندی به فرم ثبت نام گفت که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می شد. سازمان‌ها باید نام‌ها، نام‌های کاربری توییتر و وب‌سایت‌های خود را ارسال کنند تا در لیست انتظار در نظر گرفته شوند. آنها همچنین باید اندازه خود و تعداد مورد انتظار حساب های وابسته را نشان دهند. اگر به خاطر داشته باشید، ماسک قبلاً اعلام کرده بود که این وب‌سایت قابلیتی را ارائه می‌کند که به سازمان‌ها این قابلیت را می‌دهد تا حساب‌هایی را که واقعاً با آنها مرتبط هستند شناسایی کنند.

اعلامیه او پس از راه‌اندازی فاجعه‌بار سیستم تأیید پولی توییتر منتشر شد، که باعث شد تعداد زیادی ترول تأیید شده جعل هویت شرکت‌ها، افراد مشهور و دیگر شخصیت‌های با سابقه. این ویژگی آینده برای کمک به رفع مشکل و اطمینان از اینکه کاربرانی که ادعا می‌کنند بخشی از یک سازمان خاص هستند، همان کسانی هستند که می‌گویند هستند.


ماسک همچنین در آن زمان اعلام کرد که این وب سایت علامت هایی را در رنگ های مختلف ارائه می دهد: طلایی برای شرکت ها، خاکستری برای دولتی و آبی برای افراد. این کار ظاهر شدن به عنوان یک شرکت یا آژانس دولتی را برای کاربران تصادفی دشوار می کند. این شرکت در نهایت مجبور شد عرضه اولیه Blue را به دلیل هجوم افراد جعل هویت قبل از راه‌اندازی مجدد آن در دسامبر با برچسب قیمت ماهانه 11 دلار متوقف کند.

ماسک همچنین فاش کرد که توییتر “کد توصیه توییت” خود را منتشر خواهد کرد و وضعیت توییت و حساب کاربری را “حداکثر تا ماه آینده” قابل مشاهده خواهد کرد. احتمالاً، این بدان معناست که کاربران متوجه خواهند شد که آیا سایه‌بان‌شده‌اند و توییت‌هایشان برای افراد دیگر نمایش داده نمی‌شود. وی افزود: «شفافیت باعث ایجاد اعتماد می شود. علاوه بر این، او اعلام کرد که وب سایت دکمه نشانک را به صفحه جزئیات توییت منتقل می کند و هفته آینده ویژگی برش خودکار تصویر خود را اصلاح می کند.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.

اشتراک گذاری