امروز:20 اردیبهشت 1403

نمایش واقعی رقابتی «بازی ماهی مرکب» نتفلیکس در نوامبر امسال آغاز به کار خواهد کرد

نتفلیکس در نهایت نگاهی به نمایش واقعی Squid Game خود ارائه می دهد. این سرویس پخش یک تیزر تریلر از بازی Squid Game: The Challenge را به اشتراک گذاشته است، مجموعه رقابتی که اکنون قرار است در نوامبر امسال به نمایش درآید. این کلیپ چیز زیادی از نحوه شرکت شرکت کنندگان در مسابقه را نشان نمی دهد، اما بدیهی است که نتفلیکس در تلاش است تا جایی که ممکن است فضای تولید اصلی را بازسازی کند – درست تا عروسک غول پیکر “چراغ قرمز، چراغ سبز”. البته بدون خونریزی.

این برنامه 10 قسمتی دارای 456 نفر است که در رویدادهایی “الهام گرفته شده” از Squid Game و جدید برای نمایش شرکت می کنند. برنده یک جایزه بزرگ 4.56 میلیون دلاری دریافت می کند، بنابراین انگیزه قوی برای ماندن در پایان وجود دارد. نتفلیکس این سریال را اوایل امسال فیلمبرداری کرد.

هیچ رمز و رازی پشت وجود The Challenge وجود ندارد: این تلاشی است برای سرمایه گذاری از موفقیت بازی Squid. این درام کره ای همچنان محبوب ترین برنامه تلویزیونی نتفلیکس در تمام دوران است، با بیش از 1.6 میلیارد ساعت تماشا تا ژوئن (حتی فصل 4 Stranger Things “فقط بیش از 1.3 میلیارد” است). با توجه به اینکه نت‌فلیکس علاقه‌مند به اسپین‌آف‌های نمایش‌های پرطرفدار است، ممکن است این شرکت بر اساس تقاضا برای سریال‌های معروف خود ساخته شود.

فشار زیادی برای انتشار Squid Game: The Challenge وجود ندارد که پس از اعلام آن در سال 2022، زمانی که نتفلیکس با از دست دادن مشترکان نادری روبرو شد. این شرکت از اواسط سال 2023 در موقعیت قوی تری قرار دارد – در سه ماهه اول نزدیک به 1.8 میلیون مشترک اضافه کرد و به نظر می رسد که از مزایای یک سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور بهره می برد. با این حال، این شرکت همچنان با مخالفت شدید رقبایی مانند آمازون، دیزنی و پارامونت مواجه است و سریالی مانند این می‌تواند کلید رشد بینندگان در کنار فیلم‌های پرفروش مورد انتظار مانند 3 Body Problem و فصل‌های بعدی بریجرتون و ویچر باشد.

اشتراک گذاری