امروز:8 اردیبهشت 1403

تبلت اکسپریا زد4 سونی با بهترین طول عمر باتری

تبلت جدید شرکت سونی با نام اکسپریا Z4 یک باتری 6000 میلی آمپری دارد . تبلت اکسپریا Z2 هم با همین ظرفیت باتری عرضه شد و نمایشگری با رزولوشن  1920×1080 داشت . تبلت اکسپریا Z4 نمایشگری با رزولوشن بزرگتر  2560×1600 پیکسلی دارد . به نظر شما این تبلت چقدر عمر باتری خواهد داشت ؟

با آریامونز همراه باشید …

وب سایت gsmarena به منظور اندازه گیری عمرباتری تبلت اکسپریا Z4 تستی انجام داده است و نتیجه این بوده است که تبلت جدید سونی می تواند 14 و نیم ساعت یک فیلم را بدون تمام شدن باتری پخش کند و در دومین تست تا 15 ساعت توانسته فیلم را پخش کند .

در تست اول به مدت 12 ساعت بدون تمام شدن شارژ می توانید در اینترنت بچرخید و در تست دوم این زمان به 15 ساعت رسیده است .

در تست استاندارد این گوشی مکالمه ای با زمان 28 ساعت و نیم داشته است . علاوه بر طول باتری زیاد ، تبلت استقامت خوبی هم دارد و امتیاز استقامت آن 105 ساعت می باشد .

تبلت اکسپریا Z4 را یک بار شارژ کامل کنید و همه کارهای روزانه تان از جمله مکالمه ، تماشای فیلم و جستجو و گشت در فضای مجازی را در طول روز انجام دهید .

battery-test

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم