امروز:1 اردیبهشت 1403

عرضه آیفون از سال 2007 ، اکنون بهترین و محبوب ترین اسمارت فون

اولین گوشی آیفون شرکت اپل در تاریخ 8 تیر 1386 (29 ژوئن ) در آمریکا عرضه شد . در آن سال گوشی های نوکیا و بلک بری محبوبیت زیادی در بین کاربران داشتند اما از آن سال تا کنون که 8 سال از عرضه آیفون گذشته ، همه چیز تغییر کرده است و حالا دیگر آیفون ها از سایر رقبا جلو زدند و بهترین و پرفروش ترین اسمارت فون ها به حساب می آیند . با آریامونز همراه باشید .

وقتی در سال 2007 اولین آیفون در آمریکا عرضه شد ، این گوشی برای شرکت مخابراتی موبایل  AT&T بود . در ماه نوامبر همان سال ، بعد از آمریکا توسط O2 برای انگلیس هم عرضه شد .

اکنون اسمارت فون های این شرکت از بهترین و مشهورترین اسمارت فون ها در بازار جهانی می باشد و عرضه آیفون کاملا صنعت گوشی ها و رقبا را تغییر داد .

در طی این سال ها صدها میلیون گوشی آیفون به فروش رفته است . مدل های جدید اسمارت فون های شرکت اپل با نام آیفون 6S , 6S Plus عرضه می شود . اپل تا به امروز محبوب ترین محصولات را به بازار عرضه کرده است که هر ساله بر محبوبیت اش افزوده و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم