امروز:10 اردیبهشت 1403

به اسپیکر بلوتوث BSP60 سونی دستورات صوتی دهید تا اجرا کند

اسپیکرهای بلوتوث دار رونق زیادی پیدا کرده است و با هر بودجه ای می توانید یک اسپیکر بلوتوثی تهیه کنید .

سونی هم برای این که از رقبای خود عقب نماند دست به تولید اسپیکر بلوتوث دار زده است . اسپیکر BSP60 یک نمونه از این اسپیکرهاست که می تواند فرمان های صوتی کاربر را درک کند . این اسپیکر در 11 جولای وارد بازار خواهد شد .

با آریامونز همراه باشید …

می توانید این اسپیکر BSP60 را با موبایل و تبلت تان جفت کنید و با دستورات صوتی اسپیکر را مدیریت کنید و به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید . مثلا یک موسیقی را گوش داده اید و می خواهید مجدد برای شما پخش شود ، با گفتن دستور مورد نظر برای این فرمان ، اسپیکر موسیقی را برایتان پخش می کند . از کار کردن با این اسپیکر پیشرفته لذت می برید و طعم ارتباطات بی سیم را خواهید چشید .

فقط برای پخش مجدد موسیقی نمی توانید از اسپیکر استفاده کنید بلکه از دستیار صوتی می توانید در مورد شرایط آب و هوایی سوال کنید یا حتی از او بخواهید که برنامه و کاری را در روز تعیین شده به شما یاد آوری کند .

دو درپوش در روی اسپیکر وجود دارد که هنگام پخش موسیقی باز می شود و LED های موجود روی آن ریتم آهنگ را نشان می دهد .

قیمت این اسپیکر 300 دلار است و می توانید از آن به عنوان نمایشگر تک رنگ 1.6 اینچی نیز استفاده کنید . این اسپیکر به یک پورت  Micro USB وصل می شود و از NFC نیز پشتیبانی می کند .

اسپیکر  BSP60 سونی فقط برای موبایل اندرویدی تولید شده است و کاربران گوشی های iOs نمی توانند از آن استفاده کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم