امروز:10 اردیبهشت 1403

استفاده از مونوپادهای سلفی در پارک های دیزنی ممنوع شد

اکثر شرکت ها دست به ساخت مونو پاد زدند که از کاربرد های آن این است که عکس های سلفی را جذاب تر و زیبا تر بتوان گرفت . همانطور که میدانید، با عرضه این محصول، به سرعت در میان دوست داران عکس های سلفی محبوبیت پیدا کرد و همه گیر شد به طوری که برخی شهر ها نیز استفاده از آن را ممنوع اعلام کردند. شرکت دیزنی نیز استفاده از این دستگاه را در  در محوطه خود ممنوع اعلام کرد.

این کمپانی افزود: با اینکه این دستگاه دارای فوایدی است ،به همان اندازه می تواند زیان آفرین نیز باشد و به این دلیل نیز این شرکت  از تاریخ 30 ژوئن بیانیه ای را مبنی بر ممنوعیت استفاده از مونوپاد ها را در پارک هایش را صادر کرد. و در بازرسی های بدنی ماموران موظفند تا کیف و وسایل بازدید کنندگان را بررسی کنند تا در آن ها مونوپاد نباشد. همچنین بازدید کنندگان در صورت به همراه داشتن این دستگاه می توانند آن را به بخش امانت واگذار کنند و در هنگام خروج آن را پس بگیرند.

 

 B781_CfCYAAlVhU

قبلا نیز این کمپانی، استفاده از مونوپاد را در هنگام رانندگی و بعضی مناطق خاص در پارک ،ممنوع اعلام کرده بود اما حالا به دلیل خطرات احتمالی آن را به کلی ممنوع کرد.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.