امروز:13 اردیبهشت 1403

سرویس Paramount+ Premium با Showtime  به “Paramount+ With Showtime” تغییر نام پیدا خواهد کرد

در میان رقابت شدید سایر پلتفرم های استریمینگ، پارامونت گلوبال در حال ترکیب دو سرویس خود است. این برنامه Showtime را در اواخر امسال به سطح Premium Paramount+ تا می‌کند. پیشنهاد ترکیبی به عنوان “Paramount+ With Showtime” شناخته می شود.

شبکه تلویزیونی خطی Showtime با همین نام در ایالات متحده تغییر نام خواهد داد. به عنوان بخشی از این حرکت، برخی از برنامه‌های اصلی Paramount+ در شبکه کابلی پخش خواهند شد – بنابراین شاید افراد بیشتری در نهایت به درخشش The Good Fight پی ببرند.

«اکنون، با ادغام محتوای Showtime در سرویس پخش پرچم‌دار ما، و انتخاب نسخه‌های اصلی Paramount+ که به پیشنهاد خطی ملحق می‌شوند، Paramount+ به برند چندپلتفرمی قطعی در فضای پخش تبدیل می‌شود – و اولین در نوع خود است که محتوای جریانی و خطی را به این روش ادغام می‌کند. به گزارش ورایتی، باب باکیش، مدیرعامل پارامونت گلوبال در یادداشتی به کارکنان گفت. «این تغییر همچنین باعث همسویی قوی‌تر در میان پیشنهادات داخلی و بین‌المللی Paramount+ ما می‌شود، زیرا Paramount+ بین‌المللی از قبل شامل محتوای Showtime است.»

Showtime سرویس استریم خود را در سال 2015، یک سال پس از ورود CBS All Access آغاز کرد. دومی در سال 2021 به عنوان Paramount+ تغییر نام داد. سال گذشته، Paramount Global محتوای Showtime را به عنوان بخشی از یک بسته نرم افزاری در سرویس پخش همنام خود ادغام کرد. اکنون با متحد کردن آنها یک گام فراتر می رود.

اگرچه این حرکت ممکن است برای کسانی که فقط به محتوای Showtime علاقه مند هستند و در Paramount+ فروخته نمی شوند ناامید کننده باشد، این حرکت از منظر تجاری منطقی است. موجی از ادغام در سراسر صنعت رسانه وجود دارد، از جمله در جریان، جایی که HBO Max و Discovery+ در ماه‌های آینده با هم ترکیب خواهند شد.

پارامونت در بحبوحه انتقال به دنبال کاهش برخی هزینه ها و قیف کردن منابع اضافی به ویژگی های موفق تر خود است. درست زمانی که خبر ادغام استریم منتشر شد، مشخص شد که Showtime سریال American Gigolo و Let The Right One In (مجموعه‌ای بر اساس یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰ سال اخیر) را لغو کرده است، در حالی که طبق گزارش‌ها تلاش می‌کند نمایش جدیدی به نام پخش کند. سه زن

کریس مک کارتی، رئیس و مدیر عامل شبکه‌های رسانه‌ای Showtime و Paramount: «به عنوان بخشی از Paramount+، ما می‌توانیم منابع بیشتری را برای ایجاد خطوطی که نام تجاری Showtime را مشهور کرده‌اند، و همچنین تبدیل برنامه‌های پرطرفدار خود به فرانچایزهای موفق جهانی اختصاص دهیم. ، در یادداشتی از کارکنان نوشت: “برای انجام این کار، ما سرمایه گذاری را از مناطقی که عملکرد ضعیفی دارند و کمتر از 10 درصد دیدگاه های ما را تشکیل می دهند منحرف خواهیم کرد.”

اشتراک گذاری