امروز:31 فروردین 1403

سونی قیمت گوشی های سری اکسپریا زد 5 را قبل از عرضه به بازار کاهش داده است

بعد از معرفی تولیدات جدید سونی درهفته گذشته ، قیمت 910 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی اکسپریا زد 5 ، قیمت 1062 دلار برای نسخه پرمیوم اکسپریا زد 5 و قیمت 834 دلار برای نسخه کامپکت اکسپریا زد 5 اعلام شد . با آریامونز همراه باشید …

عرضه گوشی های ارزان قیمت خصوصا گوشی های چینی در بازار شرکت سونی را با مشکلاتی رو به رو کرده است و سونی که متوجه این موضوع شده ، می خواهد با کاهش قیمت محصولاتش بازار رقابتی را از دست ندهد .

محصولات جدید سونی پیش از ورود به بازارهای جهانی با کاهش قیمت 7 تا 21 درصد روبه رو بوده اند . با رویکرد جدید سونی گوشی اکسپریا زد 5 قیمت 840 دلاری و اکسپریا زد 5 پرمیوم قیمت 962 دلاری دارد و با بیشترین تغییر قیمت اکسپریا زد 5 کامپکت به 656 دلار رسیده است .

این قیمت ها توسط سایت سونی بریتانیا اعلام شده است و شاهد در مناطق دیگر کاهش قیمت جزئی تری را شاهد باشیم . البته هنوز این کاهش قیمت توسط سونی اعلام نشده است .

با توجه به شرایط بازار رقابتی و اعلام تخفیف ها برای گوشی های سونی شاید با خریداران بیشتری رو به رو شویم .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم