امروز:10 فروردین 1403

لنوو نسخه جدید گوشی هوشمند ZUK Z1 را در بازارجهانی وارد کرد

بعد از معرفی اسمارت فون چینی ZUK Z1 لنوو ، نسخه اصلی این گوشی با سیستم عامل سایانوژن معرفی شد . شرکت چینی لنوو می خواهد با برندهای موتو ، وایب و زوک از رقیبان خود پیشی بگیرد و رتبه بهتری در بازارهای جهانی داشته باشد . با آریامونز همراه باشید …

نسخه چینی گوشی  ZUK Z1 با رابط کاربری اختصاصی ZUI در 11 آگوست معرفی شد . بعد از طی ده روز از این زمان لنوو نسخه اصلی و بین المللی زوک زد 1 را با رام سایانوژن معرفی کرد .

این گوشی در بازارهای بین المللی عرضه خواهد شد و قصد دارد گوشی های هوشمند خود را در بازار جهانی و بین المللی سر و سامان دهد . شرکت چینی لنوو برندهایی چون موتورولا و وایب دارد و زوک نیز برای پرکردن خلا اسمارت فون های میان رده به بازار وارد شد . شرکت لنوو برند موتورولا را به عنوان تولیدات بالارده ،زوک را برای تولیدات میان رده و وایب را برای تولیدات پایین رده خود در اختیار کاربران قرار می دهد .

 

زوک در ابتدا به عنوان یکی برند محلی به بازار عرضه شد اما اکنون محصولات خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه می کند . این اسمارت فون هنوز از باندهای مخابراتی آمریکا پشتیبانی نمی کند و در آسیا و اروپا وارد خواهد شد . پس از گذشت زمان که از باندهای مخابراتی امریکایی پشتیبانی کند ، به آمریکا نیز عرضه خواهد شد . کمپانی لنوو یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان اسمارت فون ها در بازار چین بود اما حالا این شرکت رتبه سوم را از آن خود کرده است .

اسمارت فون ZUK Z1 یک گوشی میان رده با قیمت 280 دلار می باشد و از مشخصات فنی آن می توان به پردازنده اسنپ دراگون 801 ، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد . این گوشی به یک باتری 4100 میلی آمپری مجهز شده است و از USB-C پشتیبانی می کند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم