امروز:10 فروردین 1403

سونی اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت را بدون پورت USB Type-C عرضه می کند

در نیمه دوم سال شرکت ها پرچمداران جدیدی را به بازار عرضه می کنند و سونی نیز می خواهد در این زمان محصول خوبی را عرضه کند تا نقایص زد 3 پلاس برطرف شود . اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت در طراحی دکمه تغییراتی را تجربه کردند و اعلام شد که این اسمارت فون های جدید سونی به حسگر اثر انگشت تعبیه خواهند شد . اکنون از لبه پایینی این گوشی ها تصاویر جدیدی منتشر شده که حقایق جدیدی درباره اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت می باشد . با آریامونز همراه باشید …

2222222222

@vizileaks در توییتی که در بالا می بینید تصویری از لبه های پایینی دو اسمارت فون جدید سونی منتشر کرد که مشخص می شود این دو گوشی پورت USB Type-C ندارند . به نظر شما این نقطه ضعف است ؟ شاید به عنوان نقطه ضعف از سوی کاربران اعلام نشود .

این پرچمدار سونی برخلاف وان پلاس 2 پورت USB Type-C ندارد و اگر سامسونگ و اپل پرچمداران خود را با این پورت معرفی کنند ضربه سنگینی به سونی وارد خواهد شد و حتما تجربه تلخی را تجربه می کند .

اگر شرکت های دیگر از این پورت تازه استفاده نکنند مشکلی برای سونی به وجود نخواهد آمد زیرا پورت جدیدی است و لوازم جانبی سازگار با آن کم می باشد . اگر با دقت به تصاویر نگاه کنید متوجه می شوید که اکسپریا زد 5 طراحی مشابه با زد3 پلاس دارد و با شباهت زیاد به اسمارت فون های قبلی سونی به بازار عرضه خواهد شد .

در مقابل زد 5 کامپکت طراحی متفاوتی دارد و بدنه آن با کیفیت تر و از جنس فلز خواهد بود . به نظر شما چرا سونی اصرار دارد که از طراحی تکراری برای محصولاتش استفاده کند و با این کار اعتبار خود را پایین بیاورد . مانند شکستی که برای سامسونگ با ارائه اس 5 اتفاق افتاد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم