امروز:1 اردیبهشت 1403

گوشی میان رده اکسپریا M5 سونی با دوربین 21.5 مگاپیکسلی معرفی شد

سونی دو اسمارت فون جدید خود را با نام اکسپریا C5 Ultra و اکسپریا M5 را رسما معرفی کرد . با آریامونز همراه باشید تا مشخصات فنی و تصاویر اکسپریا M5 را مشاهده کنید.

اکسپریا ام 5 به عنوان یک گوشی میان رده توسط شرکت سونی معرفی شد که طراحی و مشخصات خوبی دارد . این اسمارت فون نسل جدید ام 4 آکوآ می باشد که دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل می باشد . پردازنده این گوشی Helio X10 هشت هسته ای و 64 بیتی MT6795 شرکت مدیاتک می باشد که پردازنده بالارده ای می باشد .

این اسمارت فون دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد که می توان حافظه ذخیره سازی را با استفاده از میکرو اس دی افزایش داد . هم چنین دارای سیستم عامل اندروید 5.0 و رابط کاربری اکسپریا می باشد و به باتری 2600 میلی آمپری مجهز شده است . این گوشی در نسخه های 1 و 2 سیم کارته عرضه می شوود و از اینترنت 4G نیز پشتیبانی خواهد کرد .

22

این گوشی دوربین منحصر به فردی دارد . دوربین اصلی آن 21.5 مگاپیکسلی است و حساسیت ISO 3200 دارد که کیفیت بسیار بالایی است . در دوربین اصلی از فوکوس خودکار هیبریدی در 250 میلی  ثانیه نیز استفاده شده است که زمان بسیار کمی می باشد . با این دوربین قدرتمند می توانید ویدئوهایی با کیفیت 4K بگیرید . دوربین جلویی این گوشی که مختص تصاویر سلفی است 13 مگاپیکسلی است و دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد.

اکسپریا M5 گواهی ضد غبار و ضد آب دارد و پورت یو اس بی آن بدون هیچ پوششی قابل استفاده است . هنوز مشخص نیست این گوشی با قابلیت های فوق العاده در چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه شود . برخی شایعات می گویند این گوشی با رنگ های مشکی ، سفید و طلایی با قیمت 395 دلار عرضه می شود .

نظر شما درباره این گوشی چیست ؟

4 5 6 7

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم