امروز:8 اردیبهشت 1403

اسمارت فون اکسپریا C5 به احتمال زیاد در 12 مرداد رونمایی خواهد شد

شرکت سونی در توییتر خبری مبنی بر عرضه اسمارت فون جدیدی در تاریخ 12 مردادماه منتشر کرده است . تیزری که برای این گوشی نمایش داده شده بیشتر روی قابلیت های بالای دوربین مانور می دهد که این گوشی تصاویر با کیفیتی به دست کاربر خواهد داد . در این تیزر اوج گرفتن دو قطره از سطح یک مایع نشان داده شده است .

منابعی حدس می زنند که این اسمارت فون جدید سونی همان اکسپریا C5 می باشد . از این اسمارت فون چندین تصویر منتشر شده که از مشخصات فنی آن می توان به چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی مدیاتک اشاره کرد . علاوه بر آن این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل ، رم دو گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی می باشد .

اسمارت فون اکسپریا C5 دارای سنسور جدید IMX230 می باشد . این سنسور پیش از این در اسمارت فون موتو ایکس استایل موتورولا به کار رفته است که می تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالایی ارائه کند .

در بخش جلوی اکسپریا C5 یک فلش ال ای دی وجود دارد که کاربران می تواند تصاویر سلفی با بهترین کیفیت داشته باشند . به نظر شما حدس منابع درست است و در تاریخ 12 مرداد اسمارت فون اکسپریا C5 عرضه خواهد شد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم