امروز:14 اردیبهشت 1403

اسمارت فون جدید M2 میزو با امکانات خوب و قیمت زیر 100 دلار به دست کاربران خواهد رسید

شرکت های چینی باید به نوبت اسمارت فون های جدیدشان را معرفی کنند . بعد از معرفی وان پلاس 2 نوبت به میزو رسیده تا اسمارت فون جدید خود را با قیمت پایین تر از 100 دلار به دست کاربران برساند .

گوشی جدید میزو با نام M2 دارای سیستم عامل اندروید 5.1 و رابط کاربری از شرکت Flyme می باشد . نمایشگر روان و راحت M2 به کاربر امکان می دهد که در میان برنامه ها  و منوها بگردد . در این گوشی فروشگاه پلی نیز وجود دارد که می توانید با یک کلیک موبایل مورد نظرتان را روت کنید . با آریامونز همراه باشید تا از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون جدید میزو مطلع شوید .

اسمارت فون M2 میزو دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD می باشد و از سیستم عامل اندروید 5.1 استفاده می کند .  این نمایشگر با رزولوشن اچ دی ، چگالی 294 پیکسل در هر اینچ خواهد داشت . شرکت چینی میزو از چیپست مدیاتک MT6735 برای این گوشی استفاده می کند که دارای پردازنده 4 هسته ای و فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز می باشد . علاوه بر آن این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Mail T720 می باشد .

این گوشی دارای رم 2 گیگابایتی LPDDR3 می باشد و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی است که می توانید با استفاده از حافظه جانبی تا 128 گیگابایت حافظه در اختیار داشته باشید .

گوشی M2 میزو دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است و به یک باتری 2450 میلی آمپری مجهز شده است . این گوشی با قابلیت های فوق به قیمت 96 دلار به دست کاربران و علاقه مندان خود خواهد رسید .

1 2 3 4 5 6

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم