امروز:1 اردیبهشت 1403

شرکت ال جی به ازای فروش هر اسمارت فون سود 1.2 سنت داشته است

شرکت کره ای ال جی در سه ماه گذشته با فراز و نشیب های مالی همراه بوده است اما توانسته در این ماهها به سود برسد . در سه ماه پیش از آن یعنی دومین سه ماه سال 2015 زمان خوبی برای طرفداران ال جی بوده است . با آریامونز همراه باشید …

شرکت ال جی گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری میلادی را برای طرفداران و سهام داران این شرکت منتشر کرده است که بر طبق آن ال جی توانسته در مدت سه ماه به سود خالص 172000 دلار دست یابد که با حساب و کتاب انجام شده اعلام کرده به ازای هر اسمارت فون به فروش رفته فقط 1.2 سنت سود خالص داشته است .

lg-g4

این شرکت کره ای موفق توانسته 8.1 میلیون اسمارت فون که از قابلیت LTE پشتیبانی می کنند ، به فروش برساند که رکود خوبی می باشد . البته این شرکت در کشور کره جنوبی موفقیت چندانی نداشته و شرکت های رقیب بیشتر موفق بوده اند .

ال جی در آمریکا با این که تبلیغات زیادی کرده بود به خاطر آیفون شرکت اپل به فروش خوبی نرسید و نتوانست انتظار سهام داران را برآورده کند . انتظار می رود گوشی جی 4 به خاطر حضور کمرنگ در آمریکا به فروش بیشتری برسد .

ال جی علاوه بر اسمارت فون تولیدات دیگری چون تلویزیون نیز دارد که البته از فروش این بخش نیز راضی نمی باشد و سود آن 22.7 درصد کاهش داشته است که در مجموع درآمد شرکت در این بخش 3.59 میلیارد کاهش یافته است . بازار فروش تلویزیون های هوشمند و ال ای دی شرکت ال جی فقط توانسته 3.59 میلیارد دلار فروش داشته باشد که در این بازه رقم خوبی نیست.

فروش تلویزیون های اولد 4K این شرکت نیز 7.6 درصد کاهش داشته است و درآمد آن نسبت به پارسال 45 درصد با کاهش همراه بوده و در مجموع توانسته 195 میلیون دلار فروش داشته باشد .

نظر شما درباره عملکرد ال جی چیست ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم