امروز:9 اردیبهشت 1403

موتوجی نسل سوم با حافظه 8 گیگابایتی و اسنپ دراگون 615 به زودی عرضه می شود

قرار است گوشی موتوجی نسل سوم در کنفرانس موتورولا به طور رسمی معرفی شود و حالا یک هفته تا این کنفرانس باقی مانده است . امروز عکس ها و مشخصاتی از این گوشی در سایت فروش آنلاین در سوئیس منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

این سایت فروش آنلاین تصاویری را از گوشی موتوجی نسل سوم با رنگ های سفید و مشکی به همراه مشخصات آن منتشر کرده است . این اسمارت فون شرکت موتورولا دارای نمایشگر 5  اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل می باشد که چگالی پیکسلی 441 پیکسل در اینچ را دارد .

پردازنده موتوجی نسل سوم اسنپ دراگون 615 می باشد و حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است که می توان آن را تا 128 گیگابایت افزایش داد . این گوشی به یک باتری 2070 میلی آمپری مجهز شده و قیمت آن با اضافه شدن مالیات در سایت سوئیسی 245 دلار اعلام شده است .

قرار است در تاریخ 6 مرداد این گوشی عرضه شود و با توجه به این که زمان زیادی تا عرضه آن نمانده است عکس ها و مشخصات بیشتری از آن فاش خواهد شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم