امروز:10 فروردین 1403

شرکت چینی ZTE با معرفی گوشی ای با قابلیت فورس تاچ از اپل جلو زد

قرار است  شرکت معتبر و خوش نام اپل اسمارت فون های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس را با تکنولوژی فورس تاچ به بازار عرضه کند اما حالا شرکت چینی ZTE از اپل جلو زده است و با معرفی گوشی جدیدی با این قابلیت یک قدم جلوتر از اپل رفته است . با آریامونز همراه باشید …

شرکت ZTE با معرفی اسمارت فون ZTE Axon Mini اولین گوشی را معرفی کرده است که از قابلیت فورس تاچ بهره مند است .

این اسمارت فون دارای نمایشگر 5.2 اینچی سوپر امولد است و می تواند میزان فشار دریافتی را درک کند . به این صورت که اگر کاربر فشار کمی را به صفحه نمایش وارد کند ویدئویی را پخش می کند و اگر میزان فشار وارده را بیشتر کند صدای ویدئو را کم یا زیاد می کند .

kpm

اسمارت فون این شرکت با نام اکسون مینی با رنگ های نقره ای ، نارنجی ، طلایی و صورتی در ماه سپتامبر به بازار عرضه می شود . ZTE در کنفرانسی که قابلیت فورس تاچ را تشریح می کند اجازه عکس برداری و فیلم برداری را به حضار نداده است و هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دسترس نمی باشد .

به نظر شما قابلیت فورس تاچ در گوشی های هوشمند کاربردی خواهد بود ؟ آیا ابتدا اپل گوشی با این قابلیت را به بازار عرضه می کند یا ابتدا اکسون مینی وارد می شود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم