امروز:30 فروردین 1403

سونی رابط کاربری خود در گوشی های اکسپریا را تغییر می دهد

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که قرار است کمپانی سونی در قسمت رابط کاربری گوشی های سری اکسپریا تغییراتی را اعمال کند البته به مرور زمان شاهد تغییرات دیگری نیز خواهیم بود.

 

طبق این گزارشات که خود سونی آن را اعلام کرده است، در حال تغییراتی به صورت بنیادین در طراح رابط کاربری گوشی های هوشمند خود می باشد و از همین حالا در کشور سوئد دارندگان گوشی اکسپریا Z3 از این رابط کاربری می توانند استفاده کنند و فعلا این نسخه به صورت ورژن بتا عرضه شده است تا آزمایشات نهایی بر روی آن انجام پذیرد. همچنین کاربران این گوشی ها در سوئد، برایشان این امکان نیز فراهم شده که بتوانند از تجربیات خود استفاده کرده و به این کمپانی ارائه دهند.

حال با اینکه خبر ها نوید دهنده آن است که سونی رابط کاربری خود در گوشی های اکسپریا را تغییر می دهد ولی فعلا تاریخ عرضه ی این نسخه احتمالا تا روز های 27 جولای و یا 13 سپتامبر پیش بینی شده است و با این حساب ما شاهد نسخه ی کامل این رابط کاربری در سری جدید گوشی های سونی خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.