امروز:7 اردیبهشت 1403

بیانیه نوکیا و بازگشت دوباره به بازار گوشی های هوشمند

طبق آخرین گزارشات، کمپانی نوکیا قرار است دوباره پا به عرصه گوشی های هوشمند بگذارد و در حال بررسی و جست و جو برای یک شریک مانند مایکروسافت است تا بتواند محصولاتش را تولید کند . متن بیانیه نوکیا اینگونه بود:

برای اینکه نوکیا بتواند تولیداتش را از سر بگیرد، بایستی به دنبال یک کمپانی دیگر برای همکاری با آن باشد یعنی به طوری که این شرکت تمام امورات نوکیا را در دست گرفته و مسئولیت آن را بپذیرد. اگر بتوانیم یک کمپانی معروف نیز بیابیم که با ما همکاری کند، ما نیز در زمینه ی طراحی و راهنمایی های تکنولوژی با آن ها سهیم خواهیم بود دقیقا مانند ساخت تبلت N1 همین اتفاق رخ داد. و تنها راهی که برای پیشرفت دوباره ی نوکیا وجود دارد که خط تولید دوباره این کمپانی را از سر گیریم.

پس با این حساب گمانه ها از این خبر می دهند که به احتمال زیاد نسل بعدی گوشی های نوکیا با سیستم عامل  اندروید تولید شوند. اما با اینکه بیانیه نوکیا و بازگشت دوباره به بازار گوشی های هوشمند تایید شد ،به هرحال این شرکت بایستی طبق تعهداتی که به مایکروسافت داده است ؛بایستی تا اواخر سال 2016 صبر کرده و دست به تولید نزند.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.