امروز:15 اردیبهشت 1403

دو گوشی چینی v1 max , v1 ویوو در بازار هند عرضه خواهد شد

شرکت چینی ویوو (Vivo) دو اسمارت فون جدید در هندوستان عرضه کرده است ، این دو گوشی با نام vivo v1 , v1 max  با طراحی مشابه در بازار گوشی های میان رده وارد شده ، با این تفاوت که v1 max نمایشگر بزرگ تری دارد .

اسمارت فون چینی vivo v1 با نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی ، دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED می باشد . دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی زاویه باز با شعاع لنز f/2.0 می باشد که تصاویر با کیفیت بالا به کاربر می دهد .

در این گوشی از چیپ ست اسنپ دراگون 410 کوالکام چهارهسته ای و 64 بیتی استفاده شده که دارای پردازنده های 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Aderno 306 می باشد . این اسمارت فون چینی دارای رم 2 گیگاباتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد که از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند .

اسمارت فون vivo v1 دارای سیستم عامل اندروید 5.0 با تکنولوژی فورس تاچ می باشد و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند . این گوشی از شبکه های مخابراتی 4G LTE ، بلوتوث , Wi-Fi و GPS نیز پشتیبانی می کند .

Vivo-V1-620x464

البته شرکت چینی vivo هیچ اطلاعی از مشخصات v1 max منتشر نکرده است . این گوشی طراحی مشابه ای با vivo v1 دارد و انتظار می رود سخت افزاری مشابه با آن داشته باشد . اما این گوشی نمایشگر بزرگتری نسبت به vivo v1 و تصاویر با کیفیت بالاتری دارد و هم چنین از باتری بزرگتری برای تامین مصرف انرژی  این نمایشگر استفاده می شود .

این دو اسمارت فون با قیمت 236 تا 314 دلار تا آخر ماه جولای به طور رسمی عرضه خواهد شد . این دو گوشی در بازار هندوستان عرضه می شود و مشخص نیست  وارد بازار سایر کشورها می شود یا نه ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم