امروز:5 اردیبهشت 1403

مشخصات فنی میزوMX5 در لیست بنچمارک منتشر شد

به تازگی گزارشاتی مبنی بر اینکه کمپانی میزو در حال آماده سازی خود برای رونمایی از گوشی جدیدش با نام MX5 است که اکنون مشخصات فنی آن در بنچمارک GFXBench برای عموم گذاشته شده است.

 

کمپانی میزو قرار است تا هفته دیگر در سی ام ماه ژوئن ،از گوشی MX5 به طور رسمی رونمایی کند چندی پیش نیز تصاویری از این گوشی منتشر شده بود. حال، خبرها از مشخصات فنی این دستگاه می گویند که در بنچمارک اطلاعات دقیقی منتشر شده است. البته قبل از این هم در بنچمارهای متعددی عنوان این گوشی منتشر شده بود که هر کدام مشخصات و اطلاعاتی از این گوشی را در اختیارمان قرار داده بودند که بنچمارک جدید نیز ،شایعاتی که در مورد صفحه نمایش این گوشی منتشر کرده بودند را تایید کرد پس معلوم شد که این گوشی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویر FullHD است.

gsmarena_002

 همچنین این بنچمارک در مورد مشخصات دیگر این گوشی خبر داده و اعلام کرد میزو MX5 از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 20.7 مگاپیکسل دوربین و 5 مگا پیکسل هم دوربین جلو با قابلیت فیلم برداری FullHD برخوردار است. و از پردازنده 8 هسته ای MT6795T SoC مدیاتک و پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 استفاده می کند.

gsmarena_001

میزو MX5 در بنچمارک Geekbench نیز رویت شده بود؛ این گوشی موفق شده 5300 امتیاز را نصیب خود کند که آن را در رده ی گوشی گلکسی اس ۶ قرار می دهد.

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.