امروز:10 اردیبهشت 1403

کمپانی AOL کاملا در اختیار Verizon قرار گرفت

حدود یک ماه است که اخباری مبنی بر خرید AOL و در اختیار گرفتن آن توسط Verizon با قیمتی بالغ بر 4.4 میلیار دلار به گوش می رسد. و خود کمپانی نیز اعلام کرده بود که در حال خرید این کمپانی هستند و این حرکت را خط مشی بزرگی در راستای انبوه سازی زیر ساخت هایی چون پلتفرم های ویدیویی و دیجیتالی برای خود تلقی می کردند.

جایگاه خوب و رشد روز افزون AOL ؛ورایزون را تحت تاثیر قرار می داد و تصور اینکه پیوستن AOL به این شرکت میتواند کمک بزرگی برای پیشرفت ورایزون باشد؛ این کمپانی را مجبور به تصاحب AOL می کند. البته قبلا نیز این کمپانی قصد خرید خیلی از کمپانی های دیگر نظیر Engadget,The Huffington Pos, TechCrunch را هم داشت ،اما در مورد تصاحب آن ها هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده ،اما در مورد AOL تصمیمی جدی گرفت و آن را خریداری نمود. در شایعاتی هم شنیده شده ،ورایزون قصد دارد کسب و کار خود در زمینه رسانه ای را به فروش برساند و در ازای آن به تکنولوژی های گوشی و ویدیوهای AOL بپردازد.

 verizon-bowl-820x420

مدیر عامل کمپانی AOL در مورد فروش شهام این شرکت یه کمپانی Verizon، گفت:

 

“ما این قرار داد را در جهت رسیدن به اهداف بزرگی انجام داده ایم و قرار است که منحصر به فرد ترین پلتفرم دنیا را عرضه کنیم و برای من هیچ چیزی لذت بخش تر از اینکه شاهد همکاری اعضای تیم خود با کمپانی بزرگی همچون Verizon باشم؛نیست.”

 

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.