امروز:13 اردیبهشت 1403

گوشی جدید موتو ایکس 3 با قاب تکسچر آبی عرضه می شود

گوشی جدید موتورولا با نام moto x 2015 قرار است در به زودی عرضه شود و حالا تصویر تازه ای از قاب پشت این گوشی در یک شبکه اجتماعی منتشر شده است . این تصویر بسیار شبیه به همان تصویر قدیمی است که اوایل ماه خرداد از نسل سوم موتو ایکس منتشر شده است و نشان می داد که گوشی موتوایکس 3 یک کاور چوبی دارد ، اما حالا در  این تصویر جدید می بینیم که گوشی قرار است با یک قاب تکسچر آبی رنگ عرضه شود .

با آریامونز همراه باشید …

شایعاتی به گوش می رسد که قرار  است این گوشی در دو نسخه عرضه شود . یک نسخه از این گوشی با نمایشگر 5.64 اینچی و نسخه دیگرش با نمایشگر 5.2 اینچی می باشد . نسخه ای که صفحه نمایشگر بزرگ تر دارد با اسپیکر استریو عرضه خواهد شد و نوار پشت گوشی شبیه به گوشی موتورولا VR خواهد بود . هنوز مشخص نیست این امکانات در نسخه با نمایشگر کوچکتر گوشی نیز تعبیه شده است یا نه ؟

فقط Verizon اعلام کرده است که این مدل از موتورولا موتوایکس را عرضه می کند .

x-a
هر دو نسخه گوشی نمایشگر QHD با رزولوشن 2560×1440 خواهند داشت و دارای چیپ ست اسنپ دراگون 810 هستند . SOC شامل هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی ادرنو 430 است .

هنوز مشخص نیست که با چه حافظه ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد اما بعضی از گزارشات ادعا می کند که یک رم 4 گیگابایتی خواهد داشت ، اما هنوز قطعی نیست وشاید گوشی با رم 3 گیگابایتی عرضه شود .

دوربین اصلی گوشی 16 مگاپیکسلی و دوربی سلفی آن 5 مگاپیکسلی است و به یک باتری 3280 میلی آمپری مجهز شده است . سیستم عامل پیش فرض این گوشی نیز اندروید 5.1.1 خواهد بود .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم