امروز:7 اردیبهشت 1403

گوشی میزو MX5 با بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت اواخر ماه عرضه خواهد شد

شرکت میزو قرار است از گوشی جدیدش به نام میزو (MX5) در آخر ماه رونمایی کند و هر روز خبرهایی جدید از مشخصات این گوشی منتشر می شود .

دقیقا مشخص نیست این گوشی میزو چه امکاناتی دارد اما تصاویری از آن لو رفته است که نشان می دهد بدنه گوشی فلزی است و همچنین در تصویر مشخص است که یک دکمه در پایین نمایشگر است و انتظار داریم این گوشی به اسکنر اثرانگشت مجهز باشد . البته این تصاویر بر گزارشات اولیه مبنی بر بدنه فلزی گوشی صحه می گذارد .

با آریامونز همراه باشید …

13121

به احتمال زیاد گوشی جدید میزو میزو MX5 با نمایشگر 5.5 اینچی و زرولوشن تصویر 1920×1080 و  SoC مدیاتک MT-6795T هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 به بازار عرضه می شود .

هنوز مشخص نیست این گوشی چه حافظه ذخیره سازی دارد اما امکان اتصال اسلات میکروSD تا 128 گیگابایت را خواهد داشت . دوربین اصلی گوشی 20 مگا پیکسلی است و در آن از یک سنسور شرکت سونی استفاده شده است و باتری 3150 میلی آمپری در آن تعبیه شده است .

128

قیمت این گوشی میزو 290 دلار خواهد بود و با امکاناتی که دارد قیمت مناسبی به نظر می رسد . همان طور که اعلام شده است این گوشی در هفته های آینده رونمایی خواهد شد .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم