امروز:11 اردیبهشت 1403

لنوو گوشی جدید پروژکتوری Smart cast (اسمارت کست) را معرفی کرد

تولید گوشی های هوشمند با پروژکتور برای مقاصد مختلف یکی از اهداف بسیاری از کمپانی ها می باشد که عملی شدن این موضوع به آسانی گفتن ان نیست. در گذشته شاهد عرضه چند اسمارت فون با این قابلیت بودیم که مهمترین آن ها گوشی های کمپانی سامسونگ می باشد. اینک کمپانی لنوو با محصولی جدید خود همه را شگفت زده کرده است. لنوو کمپانی چینی تولید گوشی های هوشمند اینک گوشی جدید Smart Cast را معرفی کرده است که به کاربران این اجازه را می دهد که از این گوشی به عنوان یک پروژکتور برای پخش تصاویر و همچنین به عنوان کیبرد و صفحه ی مجازی استفاده کنند. با آریامونز همراه باشید.

لنوو در جریان کنفرانس Lenovo Tech World از محصول جدید خود یعنی گوشی هوشمند پروژکتوری Smart Cast پرده برداشت. این گوشی به شما این امکان را می دهد که از این گوشی به عنوان یک پروژکتور استفاده کنید. همچنین این پروژکتور می تواند برای شما صفحه کلیدی مجازی بسازد که با آن بتوانید به راحتی تایپ کنید.این اولین گوشی هوشمند با قابلیت پروژکتور بدون فکوس لیزری می باشد.

این گوشی به گونه ای ساخته شده است که برای تغییر پروژکتور به صفحه ی مجازی می توانید به راحتی زبانه ی بالایی گوشی را بچرخانید تا زاویه ی پروژکتور به گونه ای تنظیم شود که تصویر جلوی دستام قرار گیرد. همچنین در این خالت یک پایه ی پشتی را می توان بیرون آورد تا گوشی در حالت ایستا باشد.

ویدئوی Smart cast:

 

نظر شما در مورد گوشی اسمارت کست لنوو چیست؟