امروز:4 اردیبهشت 1403

لنوو از هدست واقعیت مجازی و کفش هوشمند خود پرده برداشت

لنوو در کنفرانس TechWorld خود علاوه بر معرفی گوشی پروژکتوری Smart cast یک هدست واقعیت مجازی و کفش هوشمند را نیز معرفی کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این مراسم نام هدست واقیت مجازی این کمپانی Lenovo VR Goggles می باشد. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات مخابره شده ازز کنفرانس تک ورلد لنوو ، این کمپانی از یک کفش هوشمند و یک هدست واقعیت مجازی در ادامه ی معرفی محصولات خود پرده برداشت.

هدست واقعیت مجازی این کمپانی با نام Lenovo VR Goggles شناخته می شود. این محصول لنوو همانند Gear VR سامسونگ این قابلیت را دارد که شما به راحتی گوشی خود را در آن قرار دهید و از آن  به عنوان نمایشگر استفاده کنید.

هدست واقعیت مجازی شرکت چینی Lenovo VR Goggles نام دارد. این دستگاه ساختاری مشابه با Gear VR سامسونگ دارد، و به کاربر اجازه می دهد تا موبایل را در داخل آن قرار دهد و از آن به عنوان نمایشگر استفاده نماید.  این هدست در حال حاضر بر روی گوشی های لنوو قابل استفاده می باشد و به زودی گوشی های موتورولا نیز به قابلیت آن اضافه خواهد شد.

Smart-Shoes-w600

در کنار هدست واقعیت مجازی یک کفش هوشمند نیز معرفی کرد. این کفش با توجه به فعالیت شما حس شما را بر روی یک نمایشگر نشان می دهد و همچنین میزان فعالیت شما را نیز نشان خواهد داد. همچنین میزان ضربان قلب شما در هر لحظه را محاسبه می کند.

لنوو در کنفرانس خود محصولات بسیاری را معرفی کرد. اکثر این محصولات بسیار خوب بودند و تا اندازه ای نیاز دنیای تکنولوژی را بر طرف می کردند. نظر شما در مورد محصولات معرفی شده چیست؟ با آریامونز در میان بگذارید.