امروز:7 اردیبهشت 1403

گوشی Vibe S1 لنوو با دو دوربین سلفی و قیمت 299 دلار عرضه می شود

شرکت چینی لنوو همیشه سعی می کند با معرفی گوشی های منحصر به فرد در بازار رقابتی گوشی های هوشمند باقی بماند و امروز از گوشی Vibe S1 خود با دو دوربین سلفی رونمایی کرد . با آریامونز همراه باشید …

گوشی وایب اس 1 با دو دوربین در جلوی خود رونمایی شد و می تواند با افکت های جذاب و زیبا تصاویر با کیفیتی را عرضه کند . وایب اس 1 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی می باشد .

1

دوربین اصلی سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و دوربین دوم 2 مگاپیکسل است که برای ایجاد تصاویر پس زمینه و استفاده از افکت های مختلف به کار می رود . در واقع می توانید تصاویر سلفی تان را با پس زمینه مطابقت دهید تا واقعی به نظر برسد . مثلا برج ایفل را در پس زمینه خود قرار دهید و بنویسید من و برج ایفل !

گوشی وایب اس 1 لنوو دارای صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک می باشد . رم این گوشی 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت می باشد و از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند . دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل BSI می باشد و از سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی استفاده می کند .

این گوشی با ضخامت 132 گرم و ضخامت 7.8 میلی متر از شبکه نسل چهارم اینترنت پشتیبانی می کند .

VibeS1-BackgroundSwap1

گوشی وایب اس 1 لنوو با قیمت 299 دلار در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد اما هنوز مشخص نیست که این گوشی در بازار آمریکای شمالی یا آمریکا عرضه شود یا نه ؟

آیا واقعا لنوو می تواند با عرضه گوشی های جذاب و منحصر به فرد سهم زیادی از بازار را در دست بگیرد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم