امروز:7 اردیبهشت 1403

لپ تاپ-تبلت هیبریدی لنوو MIIX 700 معرفی شد ؛شباهت زیاد به سرفیس 3

امروز در نمایشگاه IFA 2015 لنوو از تبلت-لپ تاپ هیبریدی خود رونمایی کرد. این تبلت- لپ تاپ MIIX 700 نام دارد و همانطور که که ظاهری این لپ تاپ دیده می شود شباهت بسیاری به سرفیس 3 مایکروسافت دارد. این تبلت- لپ تاپ هیبریدی لنوو همانند سرفیس پرو 3 دارای پایه ای در پشت نمایشگر، و مجهز به قلم استایلوس و کیبورد می باشد. همانگونه که می دانید این تبلت- لپ تاپ لنوو با ویندوز 10 روانه ی بازار خواهد شد. با آریامونز همراه باشید.

سیستم عامل ویندوز از 8 به بعد دارای یک قابلیت بسیار خوب به نام استفاده از قابلیت لمس در دستگاه های می باشد. این قابلیت به سازندگان اجازه می دهد که تبلت- لپ تاپ های با قدرت بالا ایجاد کنند. لنوو نیز امروز به این جمع پیوست و تبلت-لپ تاپ خود را معرفی کرد. این تبلت لپ تاپ همانطو که گفته شد بسیار شبیه به سرفیس پرو می باشد. اما به هر حال باید این را هم مورد توجه قرار داد که این لپ تاپ تبلت هیبردی گونه های خاصی از گجت های هستند که طراحی دوباره بسیار سخت به نظر می رسد و فعلا مایکروسافت بهترین طراحی را در دست دارد.

تبلت-لپتاپ هیبریدی لنوو به نام MIIX 700 ، در چند مدل معرفی شد. این دستگاه به پردازنده ی اینتل از نوع  SkyLake Core M7 مجهز است. در کنار این پردازنده لنوو برای MIIX 700 از یک رم 8 گیگابایتی بهره برده است و حافظه ی داخلی این دستگاه یک حافظه ی از نوع اس اس دی و با ظرفیت 256 گیگابایت می باشد. این دستگاه دارای دو درگاه یو اس بی می باشد. یک درگاه مخصوص usb 3 و درگاه دیگر مخصوص usb 2! از دیگر پورت های این دستگاه می توان به micro HDMI و درگاه کارتخوان microSD نام برد.

علاوه بر مدل بالا لنوو مدل دیگری را با پشتیبانی از سیم کارت عرضه کرده است. این مدل microSIM نیز مجهز است و قابلیت بسیاری خوبی را برای لپ تاپ ها به وجود می آورد.

هماطور که بیان شد این دستگاه شباهت بسیاری به سرفیس پرو 3 دارد اما تفاوت آن در این است که این دستگاه با کیبرد فروخته می شود و در صورتی که سرفیس پرو 3، دارای کیبرد جداگانه بوده و می توان آن را جداگانه تهیه کرد. این تبلت لپ تاپ هیبردی در ماه آبان با قیمت 699 دلار عرضه می شود. با آریامونز همراه باشید.

Lenovo-MIIX-700-1 Lenovo-MIIX-700-2 Lenovo-MIIX-700-3 Lenovo-MIIX-700-4 Lenovo-MIIX-700-5 Lenovo-MIIX-700-6 Lenovo-MIIX-700-7 Lenovo-MIIX-700-8 Lenovo-MIIX-7001