امروز:10 فروردین 1403

لنوو دو فبلت از خانواده Phab معرفی می کند

ماه پیش فبلت اقتصادی Phab Plus  لنوو معرفی شد . نام فبلت از ترکیب تبلت و تلفن هوشمند گرفتته شده است و امروز لنوو سری فب را در برلین معرفی کرد و فبلت Phab Plus اولین عضو سری Phab لنوو می باشد .

اگر تجربه کار با سری فون پد ایسوس را داشته باشید متوجه مسیر لنوو در ساخت فبلت های اقتصادی جدید می شوید . با آریامونز همراه باشید …

3

فبلت Phab فبلتی 7 اینچی با صفحه نمایش ال سی دی IPS با رزولوشن 720*1080 پیکسل می باشد و از پردازنده 4 هسته ای و 64 بیتی کوالکام استفاده می کند (اسنپ دراگون 410 یا 412 )

این فبلت دو سیم کارته دارای رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد و از باتری 4250 میلی آمپری استفاده می کند . دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسلی می باشد .

فبلت Phab از  Dolby Atoms 3D Surround Sound و چیدمان خاص میکروفون ها پشتیبانی می کند تا نویز محیط را کاهش دهد که برای تماس های تلفنی بسیار ایده ال است .

البته فبلت Phab Plus با بدنه آهنی خاص تر است که از پردازنده اسنپ دراگون 615 استفاده می کند که آن را به فبلتی قدرتمند تبدیل کرده است . فبلتی 6.8 اینچی با صفحه نمایش ال سی دی IPS رزولوشن 1080 پیکسل دارد و دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد . فبلت Phab Plus به باتری 3500 میلی امپری و دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده است و از Dolby Atoms 3D پشتیبانی می کند .

هر دو فبلت لنوو از سیستم عامل اندروید 5.0 استفاده می کند و قرار است در سه ماه آخر 2015 با قیمت 179 دلار عرضه شود . علاوه بر مدل وای فای می توانید مدل 4G را با رنگ های متنوع بخرید اما اگر می خواهید فبلت Phab Plus را بخرید باید بگوییم که مدل LTE آن با قیمت 299 دلار تا قبل از شروع سال 2016 به بازار عرضه می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم